آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود

آزمون مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج در دو مرحله برگزار می شود

مسوول آموزش معونت روحانیون بعثه مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت گفت: درس مخاطب شناسی روحانیون کاروان های حج به عنوان درس ضمن خدمت از 23 بهمن سال جاری ارائه شده و آزمون این درس در دومرحله برگزار می شود.

حجت الاسلام دکتر حمید احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج با اشاره به این مطلب افزود: این امتحان در روزهای 16 اسفند جاری و 28 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه منبع این درس که مرجع امتحان نیز محسوب می شود آماده و در حال توزیع است، خاطرنشان کرد: تمام روحانیونی که ترم یک ضمن خدمت آن ها به اتمام رسیده است می توانند این درس را انتخاب کنند.

وی همچنین در مورد برگزاری دوره های آموزشی برای آن دسته از روحانیونی که در دوره های قبلی موفق به شرکت در دوره های آموزشی نشده اند، گفت: یک دوره آموزشی ضمن خدمت برای روحانیون فارس برگزار می شود که ثبت نام این دوره آموزشی از سوم اسفند جاری به مدت دو هفته آغاز شده و پیش بینی می شود حدود 140 نفر در این دوره شرکت کنند.

احمدی با اشاره به اینکه لوح فشرده و کتاب مربوطه این دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهیم داد، اضافه کرد: این آزمون در خردادماه سال آتی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص موضوعات در حال تدریس برای روحانیون عتبات عالیت گفت: مقتل شناسی و بحث های نهضت عاشورا در قالب کتابی با عنوان « نفس المهموم» ترجمه مرحوم شهرانی منابعی هستند که برای روحانیون کاروان های عتبات در همایش های منطقه ای ارائه خواهند شد و روحانیون شرکت کاروان های عتبات می توانند این منبع را از دفاتر منطقه ای دریافت کنند.

احمدی در پایان به دوره های آموزشی که برای مداحان عتبات برگزار می شود اشاره کرد و افزود: دوره های آموزشی مداحان در تهران از پانزده بهمن شروع شده و تا پایان اسفند جاری با حضور 100 مداح ادامه خواهد داشت.


| شناسه مطلب: 24793







نظرات کاربران