راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است

راهیان نور یک سفر هدفمند فرهنگی است

با توجه به افزایش 30 درصدی تعداد زائران مناطق جنگی نسبت به سال گذشته تولید محصول‌های فرهنگی نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

معاون هماهنگ كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: راهيان نور يك سفر هدفمند فرهنگي است به طوري كه حوزه فرهنگي 2 ميليارد از اعتبار بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، سردار محمد تقي خادمي گفت: با توجه به آمار افزايش 30 درصدي تعداد زائران مناطق جنگي نسبت به سال گذشته توليد محصول‌هاي فرهنگي نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و هزينه محصولات فرهنگي از طريق ستاد مركزي راهيان نور، نيروي مسلح و دولت تامين شده است.

وي در ادامه افزود: محصولات فرهنگي در غالب نقشه هاي مسير مناطق جنگي، نقشه يادمان‌ها،5 جلد كتاب با عنوان معرفي مناطق جنگي ،دفتر خاطرات، عكس‌هايي از دوران دفاع مقدس، لوح‌هاي فشرده با تصاويري از عمليات‌هاي سرنوشت ساز و بزرگ، مجله‌هاي فرهنگي براي سنين كودكان،نوجوانان وجوانان، پلاك و چفيه آماده شده است.

معاون هماهنگ كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس تصريح كرد: محصولات فرهنگي توسط خادمان خواهر و برادر در كاروان‌ها، اتوبوس‌ها و يادمان‌ها به كليه زائران راهيان نور تحويل داده مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به اينكه راويان بخش عمده اهداف فرهنگي ستاد راهيان نور را به عهده دارند خاطر نشان كرد:220 نفر از راويان نور از برادران جبهه ديده وخواهراني كه در مناطق جنگي و بيمارستان ‌ها حضور داشتند در مناطق يادماني مستقر شده واطلاعات تاريخي دوران جنگ را به زائران منتقل مي‌كنند.

سردار خادمي در ادامه افزود:4 هزار و500 نفر از نيروهاي فرهنگي و افتخاري ستاد راهيان نور از قشر بسيجيان ،دانشجويان ،كارشناسان و طلاب هستند كه با ارائه روايتگري در كاروان ها ،ثبت ورود وخروج زائران راهيان نور، ارائه محصولات فرهنگي به زائران و راهنمايي زائران در مناطق جنگي فعاليت مي‌كنند.


| شناسه مطلب: 24796







نظرات کاربران