بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد

بررسی طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت ارشاد

طرح گنجینه جامع باز قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور طراح آن بررسی می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، طرح گنجینه جامع باز قرآنی و نحوه اجرای آن در کمیسیون بررسی طرحهای قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور طراح آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این جلسه دفاعیه با حضور اعضای کمیسیون بررسی طرح‌های قرآنی و اقای  مرادی(پیشنهاد دهنده این طرح) این هفته در وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

طرح مذکور که دی ماه امسال با هدف اجرا در مساجد، مراکز ارائه خدمات همگانی و عمومی و وزارتخانه‌ها و دستگاههای دولتی سراسر کشور، به وزارت ارشاد ارائه شد، در جلسه کمیسیون بررسی طرح‌های قرآنی این وزارتخانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کمیسیون مذکور در واقع بازوی اجرایی ادره کل هماهنگی و ترویج و توسعه فعالیتهای قرآنی وزارت ارشاد است و در صورت اعلام نظر موافق، طرح گنجینه جامع باز قرآنی در کشور اجرا می‌شود.

جلسات این کمیسیون نیز معمولاً به صورت غیابی و در واقع بدون حضور طراح پروژه‌های پیشنهادی برگزار می‌شود اما به دلیل پیچیدگی‌ها و فراگیری طرح گنجینه جامع باز قرآنی، از طراح آن نیز برای حضور در این جلسه و ارائه توضیحات درباره طرح، دعوت به عمل آمده است.

هدف از طرح سراسری گنجینه جامع باز قرآنی قرار دادن بسته‌ای جامع حاوی فعالیتهای قرآنی در اختیار مردم است و در صورت موافقت، قرار است در مساجد سراسر کشور، مراکز ارائه خدمات همگانی و عمومی و وزارتخانه‌ها و دستگاههای دولتی به اجرا درآید.


| شناسه مطلب: 24723







نظرات کاربران