نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود

نمایشگاه از مدینه تا مدینه در ساری برگزار می شود

همزمان با سی امین سالگرد انقلاب اسلامی نمایشگاه بزرگ از مدینه تا مدینه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ساری برگزار می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از رسا ، همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، نمايشگاه بزرگ از مدينه تا مدينه از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در ساري برگزار مي شود.

بر پايه اين گزارش در اين نمايشگاه بزرگ حركت كاروان ابا عبد الله الحسين (ع) از مدينه تا كربلا، نينوا تا كوفه و نيز از كوفه تا دمشق به نمايش در آمده است.

اين گزارش مي افزايد: وداع با قبر پيامبر اسلام، حج نا تمام امام حسين (ع)، دارالعماره كوفه، نماز جماعت لشكريان حر با امام حسين (ع)، خريداري زمين كربلا، خيمه رباب سلام الله عليها، وداع با اهل بيت (ع)، قتلگاه، اسارت اهل بيت (ع)، مناجات راهب مسيحي با سر مبارك امام حسين (ع)، بازار شام، مجلس بزم يزيد، خرابه شام، ورود اهل بيت به كربلا و ورود به مدينه از غرفه هاي عاشورايي اين نمايشگاه است.

گفتني است: اين نمايشگاه از تاريخ 9 تا 20 بهمن ماه امسال صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصر ها نيز از ساعت 15 تا 20 شب در مصلي امام خميني (ره) ساري قابل بازديد براي علاقه مندان خواهد بود.


| شناسه مطلب: 25153







نظرات کاربران