دعوت رسمی ایران از عربستان دعوت رسمی ایران از عربستان دعوت رسمی ایران از عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعوت رسمی ایران از عربستان دعوت رسمی ایران از عربستان دعوت رسمی ایران از عربستان دعوت رسمی ایران از عربستان دعوت رسمی ایران از عربستان

دعوت رسمی ایران از عربستان

رئیس پارلمان عربستان دعوتنامه یی را از سفیر ایران برای حضور در کنفرانس پارلمان های کشورهای اسلامی که به زودی در تهران به منظور بررسی اوضاع سیاسی منطقه برگزار می شود، دریافت کرد.

 رئيس پارلمان عربستان در ديدار با سفير ايران در رياض مسائل حائز اهميت دو کشور و تحولات سياسي منطقه را مورد بررسي قرار داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روزنامه "الجزيره " صالح بن عبدالله بن حميد در جريان ديدار با سيدمحمد حسيني در دفترش در مقر پارلمان به بررسي راه هاي تقويت روابط بين دو کشور در زمينه هاي مختلف از جمله بخش هاي پارلماني، راه هاي تقويت روابط پارلماني و همکاري هاي مثمرثمر بين پارلمان هاي دو کشور پرداخت. همچنين دو طرف تحولات سياسي منطقه به ويژه اوضاع غزه را بررسي کردند. در پايان اين ملاقات نيز رئيس پارلمان عربستان دعوتنامه يي را از سفير ايران براي حضور در کنفرانس پارلمان هاي کشورهاي اسلامي که به زودي در تهران به منظور بررسي اوضاع سياسي منطقه برگزار مي شود، دريافت کرد. 


| شناسه مطلب: 24813







نظرات کاربران