جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار

جزئیات جدید از پرواز هوایی عتبات در سبزوار

علی همتی ˈرییس فرودگاه سبزوار افزود: در حال حاضر روزهای چهارشنبه و هر دو هفته یکبار از فرودگاه سبزوار برای عتبات عالیات پرواز انجام می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، علي همتي ˈرييس فرودگاه سبزوار افزود: در حال حاضر روزهاي چهارشنبه و هر دو هفته يكبار از فرودگاه سبزوار براي عتبات عاليات پرواز انجام مي شود.
وي با اشاره به آغاز پرواز به عتبات عاليات از22 بهمن سال گذشته تا كنون ، افزود : در مجموع چهار هزار و 773 نفر از فرودگاه سبزوار به عتبات عاليات اعزام شدند.
رييس فرودگاه سبزوار همچنين اظهار داشت: از ابتداي امسال 453 پرواز داخلي انجام شد كه طي آن 35 هزار و 637 مسافر تا پايان آبان ماه از فرودگاه سبزوار جابجا شدند.
همتي به مزاياي فرودگاه سبزوار اشاره كرد و گفت : فاصله نزديك اين فرودگاه با فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد ، وجود وضعيت جوي مناسب در اين شهرستان ، نبود مانع در اطراف فرودگاه و وجود ديد مناسب پروازي از جمله مزاياي فرودگاه سبزوار است .
رييس فرودگاه سبزوار با اظهار اينكه در حال حاضر از شنبه تا پنج شنبه، هر شب پرواز رفت و برگشت در مسير تهران –سبزوار – تهران بر قرار است ، افزود : اين فرودگاه براي افزايش پروازها و انجام پرواز در روزهاي جمعه آمادگي دارد.
منبع:ايرنا




نظرات کاربران