باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم

باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم

رییس سایق دانشکده های علوم قرانی کشور گفت: زائران امکان مقدسه اعم از زائران خانه خدا و عتبات و عالیات باید با بصیرت در سرزمین های مقدس حاضر شویم/ مراقب فتنه انگیزی وهابیت و فرقه های انحرافی باشند.

حجت الاسلام والمسلمين امرالله گيوي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج خاطرنشان كرد: همه زائران از ابتداي اعزام بايد براي خود برنامه ريزي داشته باشند و حتي لحظه اي فرصت زيارت و استفاده معنوي را از دست ندهند.
وي گفت: بايد با بصيرت در سرزمين هاي مقدس حاضر شويم، مراقب فتنه انگيزي وهابيت و فرقه هاي انحرافي باشيم كه از نيات پاك ما جوانان ما، سوء استفاده نكنند.
استاد حوزه علميه قم افزود: بايد اخلاق اسلامي، شوئات ديني و اسلامي را در هر مرحله از زيارت رعايت نمايند، انها از ابتداي حركت تا پايان زائران بوده و بايد از كارهايي كه باعث ابطال زيارت و خدشه وارد شدن بر ساحت مقدس ائمه اطهار (ع ) مي شود، خودداري كنند.
وي افزود: جمهوري اسلامي داراي جايگاه والايي در جهان است زائران مراقب باشند با برخي اقدامات ناسنحيده و سطحي، اين چهره را مخدوش نكنند، در عصر ارتباطات، دشمنان مسائل كوچك را با تبليغات منفي بزرگ كرده و چهره ها را مخدوش مي كنند.
وي افزود: بايد مراقب توطئه هاي وهابيت باشيم، گروه هاي انحرافي در ميان مسلمانان جود دارند، وهابيت زماني ايجاد شده كه بهائيت در ايران ايجاد شده استف دشمنان از بهائيت براي تضعيف شيعه و از وهابيت براي تضعيف اهل تسنن استفاده مي كنند و انها را نيز براي همين كار تاسيس كردند.
استاد حوزه علميه افزود: مزدوران امريكا و انگليس سعي در شهبه افكني، اختلاف انگيزي مذهبي و يا ترويج خرافات را دارند بايد مراقب باشيم، مسائل امنيتي را به درستي لحاظ كنيم. اربعين روز پيروزي امام حسين (ع)
گيوي افزود: اربعين روز پيروزي امام حسين(ع) است، شامي كه 46 سال در اختيار معاويه و بني اميه بوده و بر اساس تبليغات منفي آنها، برخي مردم حضرت علي را بي نماز مي دانستند در اربعين حسيني، همه به امام حسين (ع) بازگشتند، و يزيد و ابن زياد نيز گناه را به گردن هم مي انداختند، اين پيروزي است و بايد اين مسائل براي جوانان بيان شود.
استاد حوزه هاي علميه تاكيد كرد: زائران بايد مراسم معنوي را به درستي برپا و حضور پرشور داشته باشند، در صورت امكان مسائل را به صورت مستدل و درست براي ديگر همسفران و افراد كم سن و سال كه اطلاعات كمتري دارند، تبيين نمايند.




نظرات کاربران