ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند ژاک شیراک:

 آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند
ژاک شیراک:

آیت الله سیستانی ما را خلع سلاح می کند

ژاک شیراک (رییس جمهور اسبق فرانسه)در یکی از کنفرانس‌ها به مرحوم سید عبدالعزیز حکیم گفته بود من تعجب می‌کنم که این آقای سیستانی(آیت الله العظمی سیستانی) کیست که با همان روش و ایده‌های ما به جنگ ما آمده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، حجت‌الاسلام‌ و المسلمين شهرستاني در نشستي با اعضاي ستاد برگزاري مراسم 9ربيع‌الاول سالروز آغاز امامت ولي‌عصر‌(عج)،كار تشكيلاتي و برنامه‌ريزي شده را از ضرورت‌ فعاليت‌هاي فرهنگي برشمرد و اظهار داشت: يكي از مشكل‌ترين مسايلي كه درجامعه به خصوص در كارهاي فرهنگي با آن مواجه هستيم مساله نظم است؛ برخي موسسات در كارهاي مشترك به طور مستقل حركت مي‌كنند و دوباره كاري‌هاي زيادي انجام مي‌گيرد و كارها هدر مي‌رود.
وي افزود: اگر بين موسسات هماهنگي باشد و كارها تعريف شده و بر اساس برنامه‌ريزي انجام شود در اين صورت مي توان قدم‌هاي خيلي بزرگي برداشت؛ البته حركت‌هايي صورت گرفته است و با كاري كه مراكزي مثل مركز تخصصي مهدويت انجام مي دهند نتايج خوبي خواهد شد.
نماينده آيت‌الله‌العظمي سيستاني در ايران، ضمن تاكيد بر الگوگيري از كارهايي كه بزرگان شيعه انجام داده اند گفت: بزرگاني همچون آقابزرگ تهراني به تنهايي كارهاي بزرگي انجام داده است اگر امروز موسسات ما بخواهند كار هاي بزرگي انجام دهند نياز به برنامه‌ريزي‌هاي زيادي دارند .
حجت‌الاسلام‌ و المسلمين شهرستاني ضمن تاكيد به بهره‌گيري از امكانات و تكنيك‌هاي نوين خاطرنشان ساخت: امروز وضعيت فرق كرده است و ابزارها و تكنيك‌هاي جديد اضافه شده است و نيروهاي فعال زيادي وجود دارند و بايد از اين‌ها نهايت استفاده را ببريم .
وي ضمن تاكيد به توجه به كودكان در كارهاي فرهنگي مذهبي گفت: اين‌كه ما ضرورت‌ها را در جامعه رصد كنيم و به دنبال آن باشيم كار خوبي است، ولي بايد در كنار آن به كارهاي زير بنايي پرداخت و ريشه‌ها را درست كرد و يكي از مهمترين دغدغه‌هاي ما در كارهاي فرهنگي بايد كودكان باشند.
رييس دفتر آيت‌الله‌العظمي سيستاني در قم اظهار داشت: ما تاكنون براي كودكان كاري در خور توجه انجام نداده‌ايم و بسيار ضعيف عمل كرده‌ايم، البته كارهايي شروع شده است ولي مشكلات زيادي در اين عرصه وجود دارد.
وي افزود: ما بعد از اين‌كه شبكه هدهد فارسي را براي كودكان به راه انداختيم در هفته اول بيش از 50 هزار پيامك از سوي مخاطبان ارسال شد كه بخش قابل توجهي از آنها از داخل ايران بود و اين نشان مي‌دهد كه مسئولان بايد به فكر چنين كارهايي باشند بايد برنامه ارائه دهند.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمين شهرستاني توجه به شگردهاي دشمن در كارهاي فرهنگي را لازم دانست و گفت:‌ ژاك شيراك (رييس جمهور اسبق فرانسه)در يكي از كنفرانس‌ها به مرحوم سيد عبدالعزيز حكيم گفته بود من تعجب مي‌كنم كه اين آقاي سيستاني(آيت الله العظمي سيستاني) كيست كه با همان روش و ايده‌هاي ما به جنگ ما آمده است، وقتي ما از دموكراسي مي‌گوييم او هم دموكراسي را مطرح مي‌كند وقتي ما حرف انتخابات را پيش مي‌كشيم، او هم همين ايده را بيان مي كند و ما خلع سلاح مي‌شويم.
نماينده آيت‌الله سيستاني در ايران تاكيد كرد: اين روش جواب مي‌دهد و بايد از ابزارهايي كه دشمن عليه ما استفاده مي‌كند، ما هم عليه آنها به كار گيريم؛امروز دشمن با استفاده از نيروهاي فني ما در سينما عليه اسلام فعاليت مي‌كند، مثلا در مورد غدير فيلم مي‌سازند تا فرهنگ غدير را از بين ببرند.
وي تاكيد كرد: ما در عرصه سينما نيروهاي توانمندي داريم و بايدآنها را به كار بگيريم اينطور نيست كه نمي‌توانيم كار بزرگ انجام دهيم، ولي بايد در مسير درست اين نيروها را به كار بگيريم و هدايت كنيم.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمين شهرستاني در پايان تاكيد كرد: ما در كارهاي فرهنگي و ديني دچار افراط و تفريط هستيم نبايد به خاطر خوش آيند برخي عقايد خودمان را كنار بگذاريم ولي در عين حال نبايد دشمن را تحريك كنيم.
گفتني است در اين ديدار حجت‌الاسلام‌ و المسلمين كلباسي و تعدادي از اساتيد مركز تخصصي مهدويت گزارشهاي در مورد كارهاي صورت گرفته در رابطه با مهدويت را ارائه دادند. منبع:حوزه نيوز




نظرات کاربران