شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود

شهر مقدس مکه صاحب مترو می شود

شهردار مکه تاکید کرد هم اکنون در حال انجام مقدمات لازم برای اجرای فاز نخست این پروژه هستیم و به زودی عملیات اجرایی پروژه متروی مکه آغاز خواهد شد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، به نقل از پايگاه اينترنتي عربين بيزينس اوسامه البار شهردار مكه تاكيد كرد هم اكنون در حال انجام مقدمات لازم براي اجراي فاز نخست اين پروژه هستيم و به زودي عمليات اجرايي پروژه متروي مكه آغاز خواهد شد .
بر اساس اين گزارش وي تصريح كرد شبكه متروي عربستان كليه شهرهاي مذهبي و مقدس اين كشور را شامل خواهد شد و اين شهرها را براي انتقال و جابجايي آسان زائرين پوشش مي دهد .
بر اين اساس قرار است طي دو سال آينده بيش از 5.4 ميليارد دلار در پروژه متروي مكه سرمايه گذاري انجام شود . عربستان قصد دارد با اجراي اين پروژه خدمات بيشتري به زائرين بيت الله الحرام ارائه كند.


| شناسه مطلب: 34221




مترو مكه



نظرات کاربران