وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس وهابی تندرو دخترش را کشت  عکس

وهابی تندرو دخترش را کشت عکس

فعالان حقوق بشر با انتقاد شدید از روحانی عربستانی که گفته می شود از روحانیون بلندپایه این کشور نیز می باشد خواستار اشد مجازات برای او شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، وهابي تندرو و افراطي در عربستان سعودي به سبب شك و ترديد نسبت به دوشيزگي دختر پنج ساله اش وي را كشت.
به گزارش روزنامه هافينگتون پست - اين روحاني عربستاني كه فيحان الغمدي نام دارد و حضوري مستمر در برنامه هاي تلويزيون عربستان دارد، پس از آنكه به دوشيزگي دختر پنج ساله اش ظن مي برد ، وي را شديدا" مورد ضرب و شتم قرار مي دهد بطوريكه باعث مرگ وي مي شود.
فعالان حقوق بشر با انتقاد شديد از روحاني عربستاني كه گفته مي شود از روحانيون بلندپايه اين كشور نيز مي باشد خواستار اشد مجازات براي او شدند.
هواداران حقوق بشر در شبكه هاي اينترنتي از حكومت عربستان سعودي خواسته اند تا شديدترين مجازات را براي پدر سنگدل در نظر بگيرند.
فيحان الغمدي با آنكه از سوي پليس عربستان دستگير شد اما پس از پشت سر گذاشتن يك دوران كوتاه زندان و موافقت براي پرداخت پنجاه هزار دلار خون بها به ديگر اعضاي خانواده از زندان آزاد شده است. [factimage()] http://static.parsnews.com//thumbnail/7pxr9arlq58gwg8/mikGuIPOEsq5UBtu3Qtk3A==/133342-589.jpg [imagetitle()] [factimageend()]




نظرات کاربران