اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی

اهانت یک صهیونیست در مسجدالاقصی

یک نظامی رژیم صهیونیستی ضمن تلاش برای بیرون کردن تعدادی زن که برای آموزش قرآن در مسجد مبارک الاقصی گردهم آمده بودند، به قرآن توهین کرد.

يك نظامي رژيم صهيونيستي ضمن تلاش براي بيرون كردن تعدادي زن كه براي آموزش قرآن در مسجد مبارك الاقصي گردهم آمده بودند، به قرآن توهين كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، به نقل ازروزنامه مصري اليوم السابع، يك افسر پليس رژيم صهيونيستي امروز (يكشنبه) به تعدادي زن در مجلس قرآن آموزي در مسجد الاقصي حمله و با زدن لگد به قرآن به كتاب ديني مسلمانان اهانت كرد.
يكي ا ز اين زنان گفت: ما در حال آموزش قرآن بوديم كه يكي از نظاميان اسرائيلي به جمع ما حمله كرده و با لگد قرآن را پرتاب كرد.
وي افزود: هدف از اين اقدام ممانعت از ورود ما به داخل مسجد الاقصي به ويژه از در غربي است كه مقامات اسرائيلي از آن براي ورود شهرك نشينان و گردشگران استفاده مي كنند.
بنا به گفته شاهدان عيني، در پي اين اقدام افسر صهيونيستي درگيري‌هايي در داخل مسجد الاقصي ايجاد شد.




نظرات کاربران