اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر

اخبار عربستان از هشدار درباره تبدیل عربستانی‌ها به اقلیت تا افزایش کشف موادمخدر

در حالی که آمارهای نگران کننده ای در خصوص افزایش مصرف و قاچاق مواد مخدر و ناهنجاریهای اجتماعی منتشر می شود، وزیر کار عربستان هم درباره تبدیل عربستانی ها به اقلیت هشدار داده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، رسانه هاي عربستان از هشدار وزير كار اين كشور درباره تبديل عربستاني ها به اقليت در برابر كارگران خارجي خبر دادند.
وزير كار عربستان سعودي هشدار داده است: ادامه روند ورود كارگران خارجي سبب مي شود تا عربستاني در اقليت قرار گيرند.
عادل فقيه وزير كار عربستان در خصوص خطر سرازير شدن كارگران خارجي هشدار داد و گفت: ادامه اين روند به اين شكل سبب خواهد شد تا سعوديها در اقليت قرار گيرند.
وي خاطر نشان كرد: تعداد كارگران خارجي در عربستان، بيش از هشت ميليون نفر است كه بيشتر شغلها و حرفه ها در بخش خصوصي را قبضه كرده اند و ادامه اين وضع، درست نيست و همه از آن ناراضي هستند كه اين مسئله تاثيرات امنيتي، اجتماعي و اقتصادي فراواني بر عربستان دارد.
پيشتر نيز برخي اعضاي مجلس مشورتي عربستان از افزايش شديد نرخ بيكاري جوانان عربستاني ابراز نگراني كرده بودند.
گسترش مصرف و قاچاق مواد مخدر و همچنين ناهنجاريهاي اجتماعي و فساد در ميان جوانان و به دست گرفتن سلاح گرم از ديگر مسائلي است كه زنگ خطر را براي مقامات عربستان به صدا درآورده است و هر روز خبرهايي درباره كشف انواع مواد مخدر و لانه هاي فساد منتشر مي شود.
بزرگترين كشور در زمينه كشف كپتاگون
عربستان بزرگترين كشور در زمينه كشف مواد مخدر از نوع كپتاگون به ميزان 27 درصد اعلام شده است.
موسسه بين المللي نظارت بر مواد مخدر از تلاشهاي عربستان در مبارزه با مواد مخدر تمجيد كرده است، بر اساس گزارش اين موسسه، عربستان بزرگترين كشور در كشف ماده مخدر كپتاگون به ميزان 27 درصد است.
كشف مقاديري قرص مخدر، اسلحه كمري و 177 عدد فشنگ
روزنامه الشرق از كشف 650 قرص كپتاگون(نوعي مواد مخدر)، اسلحه كمري و 177 عددد فشنگ در استان بيشه عربستان خبر داد.
كپتاگون نوعي ماده مخدر روانگردان و صنعتي است كه طي 10 سال گذشته به شدت در عربستان مورد استفاده قرار گرفته است.
بر اساس اين گزارش، گشتي هاي نيروهاي امنيتي در استان بيشه عربستان، مقاديري مواد مخدر، مهمات و سلاح در جاده منتهي به الجعبه در غرب بيشه از يك فرد كشف و ضبط كردند.
در خودرو اين فرد، 560 عدد قرص كپتاگون، يك اسلحه كمري و 177 عدد انواع فشنگ جاسازي شده بود.




نظرات کاربران