خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت

خاتمی به زیارت عتبات عراق رفت

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان با حضور در حرم حسینی ضمن زیارت، با زائران ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان زنجان امروز با ورود به شهر مقدس كربلا در حرمين شرفين حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام و حضرت ابوالفضل العباس عليه‌السلام حضور يافت.
امام جمعه زنجان با اشاره به تأكيد ائمه اطهار عليهم‌السلام مبني بر زيارت حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام اظهار داشت: امام حسين عليه‌السلام بزرگترين معلم آزادگي است و زيارت بارگاه آن امام همام به نوعي شاگردي در مكتب ايثار و شهادت محسوب مي شود.
وي با اشاره به اين‌كه تمام رفتار، گفتار، ايثار و جانفشاني حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام براي تقويت دين جدش رسول الله صلي الله عليه و آله بوده است، گفت: حضور در حرم حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام در حقيقت حضور در كلاس درس عشق بازي و خداشناسي است.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با تأكيد بر رازهاي ماندگاري نهضت عاشورا خاطرنشان كرد: حديث شريف و معتبري از پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله وجود دارد كه فرمودند؛ هر كس حسين را در كربلا زيارت كند، مانند آن است كه خدا را در عرش ملاقات كرده است.
وي با اشاره به عبرت هاي عاشورايي يادآور شد: نهضت حسيني درس مقاومت و ايستادگي در برابر زورگويي هاي استكبار، پافشاري بر گفتمان انقلاب و امام، پاسداري از خون پاك شهدا و خلق حماسه در تمامي ابعاد است.




نظرات کاربران