گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است

گزارش از روایتگری؛فهم عاشورا عامل پیشرفت انسان است

مهم‌ترین عامل انگیزه‌بخشی در افراد یک مجموعه، ایجاد همت و مناعت طبع در نیروهاست که در میان اصحاب حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به زیبایی به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، روايتگري، روشي نو در بيان مفاهيم ناب اهل بيت عليهم السلام با تأكيد ويژه بر عاشوراي حسيني و اتصال آن با عاشوراي خميني در راستاي آماده سازي جامعه براي درك جامعه مهدوي است.
اين برنامه هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ عصر در خيمه‌گاه حسيني در كربلاي معلي از سوي بعثه مقام معظم رهبري برگزار مي‌شود كه راوي در اين برنامه وقايع كربلا را به صورت تصويري براي زائران بيان مي‌كند.
معادلات حيات بشري و حتي علوم انساني با امام حسين تغيير خواهد كرد و به بركت كربلا بشر طعم پيشرفت را در آخرالزمان خواهد چشيد.
پيشرفت‌هايي كه بزرگ‌ترين و شكوه‌مندترين آن، تجربه فرج و ظهور كامل حقيقت با امام زمان خواهد بود. بشريت اين قله را با نام مقدس حسين بن علي فتح خواهد كرد چنان كه در روايات ظهور كاملا مشهود است.
نقش راويان و نيز بالتبع زائران كربلا در مقدمه چيني و زمينه‌سازي اين بزرگ بسيار حياتي و تعيين كننده است. در اين ميان زيارت سيدالشهدا بهترين بستر براي ايجاد گفتمان عاشورايي ظهور خواهد بود.
انسان براي درك پيش‌رفت، ناگزير از عاشوراست. بهترين منبع براي مطالعه اين امر مهم، مطالعه اصحاب امام حسين است كه هركدام، نيروي محركه‌اي براي جلو رفتن انسان‌ها به حساب خواهند آمد.
مهم‌ترين عامل انگيزه‌بخشي در افراد يك مجموعه، ايجاد همت و مناعت طبع در نيروهاست كه در ميان اصحاب به زيبايي به چشم مي‌خورد.
شايان ذكر است، در حال حاضرحجت‌الاسلام سيدعلي اصغر علوي، عاشوراپژوه و روايتگر برنامه‌هاي خيمه گاه در كربلاي معلي است.




نظرات کاربران