خارجی ها در عربستان اَذان نگویند! خارجی ها در عربستان اَذان نگویند! خارجی ها در عربستان اَذان نگویند! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خارجی ها در عربستان اَذان نگویند! خارجی ها در عربستان اَذان نگویند! خارجی ها در عربستان اَذان نگویند! خارجی ها در عربستان اَذان نگویند! خارجی ها در عربستان اَذان نگویند!

خارجی ها در عربستان اَذان نگویند!

وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان از ائمه مساجد و موذنان سعودی خواست مانع از گفتن اذان و امامت نمازگزاران توسط اتباع بیگانه شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از العالم، وزارت امور اسلامي، دعوت و ارشاد عربستان اذان گفتن و امامت نماز اتباع بيگانه را مغاير با قانون دانست و اعلام كرد كه متخلفان به مجازاتهايي از قبيل اخراج از مساجد محكوم مي شوند. منابع آگاه گفتند، اقدام اين وزارت خانه در راستاي سعودي سازي امامت نماز و اذان گفتن در مساجد قرار دارد؛ چون بر اساس قانون، ائمه مساجد و موذنان بايد سعودي باشند. آنان افزودند: به متخلفاني كه از اتباع بيگانه در مساجد استفاده كنند، ابتدا هشدار داده شده و توبيخ مي شوند و در نهايت حقوقشان قطع و از كار اخراج مي شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران