آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ ! آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ ! آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ ! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ ! آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ ! آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ ! آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ ! آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ !

آزادی شیخ نمر در برابر تبرئه طارق الهاشمی؟ !

برخی منابع خبری از تلاش مقامات سعودی برای مشروط کردن آزادی شیخ نمر باقر النمر روحانی مخالف عربستانی، به «تبرئه طارق الهاشمی» معاون اسبق رییس جمهور عراق خبر می‌دهند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، م، اخبار منتشرشده حاكي از آن است كه مقامات عربستان تلاش مي‌كنند از طريق يك واسطۀ ترك، مقامات عراق را وادار كنند كه در ازاي آزادي شيخ نمر، آنها نيز طارق الهاشمي را از اتهامات متعددي كه به اثبات رسيده، تبرئه كنند.
خبرگزاري النخيل عراق به نقل از منابع آگاه نوشت: رژيم عربستان درصدد استفاده از بازداشت شيخ نمر براي وارد كردن فشار به محافل شيعي اين كشور و حتي دولت‌هاي شيعي منطقه است و عجيب آن كه در ازاي آزادي يك روحاني و عالم دين كه اتهامي جز سخن گفتن از آزادي و عدالت در عربستان ندارد، خواهان آزادي سركرده تروريست هايي شده اند كه در هدايت ده‌ها عمليات و كشتن صدها تن از بيگناهان مشاركت داشته و دستش به خون مردم عراق آلوده است و در دادگاه‌هاي عراق چندين بار به اعدام محكوم شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران