افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق

افزایش تعداد پروازهای عمره از عراق

شورای عالی حج و عمره عراق از افزایش تعداد پروازهای عمره گزاران به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شوراي عالي حج و عمره عراق اعلام كرد تعداد پروازهاي عمره از عراق به سرزمين وحي روزانه به شش پرواز افزايش يافته است.
به گزارش رسانه‌هاي عراق، اين هيئت در بيانيه اي به نقل از مدير روابط عمومي و رسانه اي هيئت عالي حج و عمره عراق اعلام كرد با هماهنگي با شركت هواپيمايي عراق، تعداد پروازهاي انتقال عمره گزاران عراقي به سرزمين وحي به شش پرواز افزايش يافته است. تعداد پروازها در گذشته، فقط چهار پرواز بود.
در اين بيانيه آمده است: اين اقدام در پي افزايش تعداد علاقه مندان به اداي فريضه عمره و درخواست شركتهاي مجاز براي افزايش تعداد عمره گزاران عراقي به ويژه در سه ماه آينده (رجب، شعبان و رمضان) صورت گرفته است.
بر اساس اين بيانيه، شوراي عالي حج و عمره عراق، از شركتهاي نقل عمره گزار خواسته است عمره گزاران خود را از طريق كشورهاي همسايه اعزام نكنند، چرا كه شركت هواپيمايي عراق، هواپيماهايي در اختيار دارد كه در برهه اخير از نظر دقيق بودن زمانهاي پروازها و كيفيت خدمات ارائه شده از سوي آن متمايز از ديگران است و همچنين قيمت‌هاي پايين بليت‌هاي اين شركت در مقايسه با ديگر شركتهاي هواپيمايي قابل توجه است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران