جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود

جوانی که اسوه بنی‌هاشم بود

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی گفت: حضرت علی اکبر(ع) در اوج نوجوانی و جوانی زبانزد و شاخصی برجسته برای جوان مسلمان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام علي انصاري بويراحمدي، ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت علي اكبر(ع) اظهار كرد: كمال انسان در دوران نوجواني و جواني از جمله موهبت‌ها و عنايات الهي است.
وي خاطرنشان كرد: حضرت علي اكبر(ع) داراي فضائل و ويژگي‌هاي خدامحورانه بود و تمام حركات، سكنات و رفتار ايشان بر اساس دستور الهي و مورد رضاي الهي صورت مي‌گرفت.
رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي عنوان داشت: آن حضرت شخصيت برجسته‌اي است كه از زمان طفوليت تا زمان شهادت پيوسته مورد اكرام و احترام بزرگان است و در اوج نوجواني و جواني زبانزد و شاخصي برجسته براي جوان مسلمان محسوب مي‌شد.
وي ادامه داد: حضرت علي اكبر(ع) در دوران عمر كوتاه خودش خدمات و مسائل بسيار مهمي را در راه اعتلاي اسلام انجام داد و داراي چنان كرامت انساني بود كه زبانزد خاص و عام است.
انصاري بويراحمدي يادآور شد: تاكنون جوانان و نوجوانان به ويژه جوانان بني هاشم به او اقتدا كرده و اعمال و رفتاري وي را سرلوحه رفتار و كردار خودشان قرار مي‌دادند.
وي تصريح كرد: تبعيت محض حضرت علي اكبر(ع) از اوامر و مناهي پروردگار از او انساني برجسته ساخته بود و اهل بيت(ع) نيز اين مهم را تأييد كردند.


| شناسه مطلب: 37977




علي اكبر



نظرات کاربران