بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد

بعثه رهبری در مدینه میزبان سیل مشتاقان حضور در دعای کمیل شد

نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره شامگاه پنجشنبه میزبان سیل زائران و عارفان مشتاق آیین دعای روح بخش کمیل بود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره ، زن و مرد و پير و جوان ، جسم و جان خود را در جوار مسجد النبي با باران راز و نياز شستشو دادند.
تالار اجتماعات بعثه مقام معظم رهبري از همان ساعت نخستين مملو از جمعيت شد و برخي از زائران در راهروها و راه پله هاي اين تالار گوش جان به دعاي كميل سپردند.
حجت الاسلام و المسلمين "سيد مرتضي صالحي خوانساري" سخنران بعثه پيش از آغاز دعاي كميل در سخناني دلنشين دل هاي زائران سرزمين وحي را براي قدم گذاشتن در وادي دعا به گونه اي مهيا كرد كه قبل از شروع دعاي كميل اشك هاي زائران بر گونه هاي آنان سرازير شد.
ناله هاي سوزناك زائران جوان بيش از آن كه انسان را متاثر كند ، اين احساس را به ديگران منتقل مي كند كه لطف خداوند نصيب آنان شده و رسول الله (ص ) دست رد به سينه آنان نزده و شفاعت خود را در اين دنيا نيز شامل حال آنان گردانيده است.




نظرات کاربران