سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران

سقوط یک عمره گزار از کوه ثور توصیه جدی به زائران

خطر مرگ از بیخ گوش یکی از عمره گزاران در کوه ثور واقع در مکه مکرمه گذشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، روزنامه الوطن از نجات يك عمره گزار كه از كوه ثور پرتاب شده بود، خبر داد.
يك بالگرد هواپيمايي امنيتي وزارت كشور عربستان و سه تيم امداد زميني، يك عمره گزار ترك را كه از قله كوه ثور سقوط كرده بود، نجات دادند.
بر اساس اين گزارش، اين عمره گزار ترك كه 50 سال دارد، هنگام بالارفتن از كوه ثور در مكه مكرمه سقوط مي كند كه سبب مصدوميت وي مي شود.
صالح العلياني سخنگوي اداره دفاع شهري مكه مكرمه اعلام كرد اين عمره گزار آسيب ديده به كمك تيم نجات زميني از منطقه صعب العبور در دامنه كوه ثور نجات مي يابد و كمكهاي اوليه به وي ارائه مي شود.
وي افزود با توجه به صعب العبور بودن مكان و نگراني از تشديد مصدوميت عمره گزار ترك، وي از طريق بالگرد امنيتي به بيمارستان تخصصي النور مكه مكرمه براي مداوا منتقل شد.
به گفته وي، پرونده اين عمره گزار به پليس مكه مكرمه ارجاع شده است تا تحقيقات لازم را در خصوص چنين وضعيتهايي تكميل كند.
از سوي ديگر خلف المطرفي مدير اداره دفاع شهري مكه مكرمه از زائران و عمره گزاراني كه به كوه ثور مي روند خواست احتياط را رعايت كنند و به مرتفعات صعود نكنند يا در مناطق صعب العبور وارد نشوند تا امنيت و سلامتي آنها به خطر نيفتد.




نظرات کاربران