نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی جاودانه ماند

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تجلیل از شهدای هفتم تیر گفت: تصور دشمنان این بود که با ترورشخصیت‌های انقلاب، همه چیز خاتمه پیدا می‌کند، اما خدا با این انقلاب بود و با وجود اینکه حادثه عظیم بود، اما امام خمینی (ره) با مدیریت خود به گونه‌ای برنامه‌ها را رقم زدند که این انقلاب جاودانه ماند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي‌عسكر كه در ويژه برنامه ياد ياران در محل تكيه عباسعلي كرمان سخن مي‌گفت افزود: دشمنان مي‌خواستند با انجام ترورهاي مختلف از جمله ترور مقام معظم رهبري، شهيد بهشتي و ۷۲ تن از شخصيت‌هاي نظام و ترور رئيس جمهور و نخست وزير وقت نظام اسلامي را سرنگون كنند اما خداوند آنان را رسوا كرد و با خون شهدا انقلاب اسلامي بيمه شد.
نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت به تشريح مشاهدات خود پس از حادثه انفجار در مقر حزب جمهوري اسلامي پرداخت و گفت: حدود ساعت ۶ و نيم صبح متوجه حادثه انفجار شدم و به دفتر حضرت امام خميني (ره) آمدم و ديدم كه همه اشك مي‌ريزند و گريان و متأثر هستند و كم‌كم شخصيت‌هاي باقي مانده از نظام آمدند و قرار بود، تدبير كنند كه اين حادثه را چگونه به امام خميني (ره) اطلاع دهند.
آقاي قاضي‌عسكر اضافه كرد: ساعت هشت صبح كه ملاقات‌هاي امام آغاز شد، چند نفر از مسوولان همراه با مرحوم حاج احمد آقا خميني خدمت امام راحل رفتند و امام خميني (ره) چون كوهي استوار فرموده بود كه از حادثه خبر دارم.
امام راحل كه از برخي راديو خبر را دريافت كرده بودند، فرمودند: بلافاصله برويد و ظرفيت مجلس را كامل كنيد و امور را به روال عادي درآوريد.
سرپرست حجاج ايراني افزود: بعضي از نمايندگان مجلس مجروح بودند و بر روي برانكارد به مجلس آورده شدند تا اكثريت مجلس حفظ شود و امام خميني (ره) مطالب مهم و ارزشمند ي را در باره شهيد بهشتي ايراد فرمودند.
قاضي‌عسكر با بيان اينكه قبل از ترور جسم شهيد بهشتي، شخصيت وي را ترور كردند، اذعان داشت: اتهامات واهي مانند ارتباطات وي با مقامات آمريكايي و زندگي در يكي از كاخ‌هاي شاه از جمله اين موارد بود و مردم بعدها متوجه شدند كه اينها همه دروغ بوده و چه شخصيتي را از دست دادند.
وي بيان داشت: آيت‌الله بهشتي بارزترين چهره نظام براي اداره كشور در آن دوره بود، وي جهاني مي‌انديشيد، سيستمي فكر مي‌كرد، آينده‌نگر بود و از دانش روز بهره داشت.
آقاي قاضي‌عسكر با اشاره به اينكه شهيد بهشتي فردي مؤدب و منظم بود، افزود: شهيد بهشتي مؤدبانه با فرزندان خود و ديگران صحبت مي‌كرد و هيچ‌گونه لغزشي در زندگي نداشت.
وي عنوان كرد: آيت‌الله بهشتي بخش عمده‌اي از مجلس خبرگان را اداره مي‌كرد و در تدوين قانون اساسي و برنامه‌ريزي‌هاي نظام نقش مؤثري داشت و در ايجاد يك تشكل قوي به عنوان نظام اسلامي نقش كليدي و اساسي ايفا كرد.
عضو شوراي سياست گذاري ائمه جمعه تصريح كرد: دشمنان مي‌دانستند، كدام يك از چهره‌ها را بايد از مردم بگيرند تا در اين نظام نفوذ كنند.
قاضي‌عسكر اظهار داشت: آيت‌الله بهشتي به راحتي مي‌توانست با شخصيت‌هاي سياسي دنيا ارتباط برقرار كند و حرف نظام را بزند و شخصيت برجسته‌اي از دست ما گرفته شد. وي خاطر نشان كرد: مقام معظم رهبري در آن زمان علاقه زيادي به شهيد بهشتي داشت و هميشه از ايشان تمجيد و تعريف مي‌كردند.
نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت با بيان اينكه شهيد بهشتي اهل عبادت و مناجات نيمه‌شب بود اضافه كرد: آيت‌الله بهشتي فردي با تقوي بود و مراعات مسائل ديني را مي‌كرد.
قاضي‌عسكر افزود: مديريت امام خميني (ره) و شخصيت برجسته ايشان و همراهي و همكاري مردم موجب شد كه اين انقلاب زنده بماند و امروز جهان را تسخير خود كند. وي بيان داشت: هدف دشمن ضربه زدن به انقلاب بود كه نتوانستند اين كار را انجام دهند.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با اشاره به اينكه امروز منافقان در‌به‌درِ كشورهاي مختلف و ذليل و خوار در برابر صهيونيست‌ها و بيگانگان هستند، ابراز داشت: آنها حاضر شدند، ذلت در برابر صدام خونخوار را بپذيرند، اما با امام خميني (ره) همكاري نكنند. و امروز هم حاضرند در شرايط سخت اردوگاهي و سرگردان به سر ببرند، ليكن از مردم عذرخواهي و اعتراف به اشتباه خود نكنند و عظمت و عزت انقلاب را نپذيرند، بي ترديد آينده منافقان از گذشته آنها بدتر است.
نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت عنوان كرد: اسلام و انقلاب اسلامي عظمت را به ايران داد در حالي كه در دوران طاغوت استعمارگران به دنبال چپاول اموال عمومي در ايران بودند.
وي اذعان داشت: مردم ايران توانستند، كاري كنند كه مهم‌ترين قدرت‌هاي شيطاني به چالش كشانده شوند و هر توطئه‌اي كردند با درايت رهبري و شهامت مردم خنثي شد.
آقاي قاضي‌عسكر افزود: توطئه‌هاي دشمن در افغانستان و عراق و هجمه آمريكا عليه ما زياد بود تا امنيت صهيونيست‌ها را تامين كند، اما در افغانستان طالبان سقوط كردند و كساني روي كار آمدند كه دنبال تعامل با ايران هستند. صدام نيز ديگر در عراق نيست و حكومت عراق هم پيمان ما شده و از نظر اقتصادي داد و ستد زيادي داريم.
سرپرست حجاج ايراني با اشاره به موفقيت‌هاي حزب‌الله در لبنان اظهار داشت: حزب‌الله لبنان با دست خالي و سلاح‌هاي معمولي توانست عملكرد خوبي در برابر تهاجم صهيونيست‌ها داشته باشد و صهيونيست‌ها را با خواري وادار به عقب نشيني كردند.
آقاي قاضي‌عسكر افزود: دشمنان فشار آوردند كه ايران را محاصره كنند، اما اين امر محقق نشد و تحولات بيداري اسلامي به وجود آمد و مردم در كشورهاي مختلف قيام كردند و مي‌گويند از ايران الگو گرفتيم.
وي گفت: مردم ايران در برابر تحريم‌ها مقاومت كردند و هر توطئه‌اي را شكست مي‌دهند. نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت يكي از نقشه‌هاي دشمنان را در رابطه با انتخابات اخير دانست و عنوان كرد: روش و برنامه‌هاي رهبري همان برنامه‌هاي امام راحل است و با رهنمودهاي ايشان انتخابات به حضور حماسي مردم تبديل شد.
آقاي قاضي‌عسگر بيان كرد: مردم‌سالاري ديني در اين دوره انتخابات به معناي واقعي كلمه تحقق پيدا كرد، كانديداها با اخلاق رفتار كردند و فضاي كشور بدون هيچ درگيري آرام است.
وي شرايط امروز ايران را بسيار مطلوب دانست و اظهار داشت: اميدواريم، رئيس جمهور منتخب با انتخاب افراد قوي در كابينه مشكلات اقتصادي مردم را برطرف كند و همچنين مشكلات در سياست خارجي رفع شود.
ويژه‌برنامه ياد ياران با حضور آيت‌الله سيد يحيي جعفري نماينده ولي‌فقيه در استان، اسماعيل نجار استاندار كرمان، محمدمهدي زاهدي نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي، جمعي از قضات دادگستري و خانواده معزز شهدا و مردم كرمان همراه بود.
قرائت قرآن و دعاي كميل، پخش نماهنگ و سخنراني از جمله برنامه‌هاي ويژه‌برنامه ياد ياران بود كه از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كرمان، اداره كل اوقاف و امور خيريه و تكيه عباسعلي برگزار شد.




نظرات کاربران