آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ

آخرین اخبار حج و زیارت و کاروان‌ها در یک وبلاگ

مدیر کاروان حج تمتع ۱۷۱۶۶ تهران در نوشته‌های متعدد این وبلاگ، به انتشار اطلاعیه‌ها، اخبار و آخرین هماهنگی‌های لازم میان زائران بیت الله الحرام پرداخته است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج، پرويز محمدي مدير كاروان حج تمتع ۱۷۱۶۶ تهران با راه‌اندازي وبلاگي از فروردين ماه سال جاري، آخرين اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري و كاروان حج ۱۷۱۶۶ سال ۱۳۹۲ را در آن درج كرده است.
اين وبلاگ كه آخرين شمار‌ه‌هاي الكترونيكي نشريه كاروان را براي مخاطبان خود قرار داده است، داراي پيوندهاي مختلفي از جمله سازمان حج و زيارت استان تهران، سايت خبري سازمان حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري، خبرگزاري حج، مركز پزشكي حج، پخش مستقيم حرم اميرالمومنين علي (ع)، حرم اباعبدالله الحسين (ع) و حرم علمدار كربلاست.
اين وبلاگ گرافيكي ساده دارد كه همين امر موجب بارگزاري سريع مطالب و تصاوير آن براي كاربران شده است، اما آنچه كه بيش از هر چيز در اين تارنماي اينترنتي به چشم مي‌خورد، انبوه اطلاعات، اخبار و اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت و هماهنگي‌هاي لازم براي زائران كاروان حج تمتع ۱۷۱۶۶ تهران است.
بنابر اين گزارش، طبق آخرين اعلام سازمان حج و زيارت، تاريخ و زمان پرواز اين كاروان روز چهارشنبه سوم مهر ساعت ۱:۴۵ بامداد با پرواز شماره ۵۰۱۰ هواپيمايي ماهان از فرودگاه مهرآباد تهران (ترمينال حجاج) به مقصد جده خواهد بود. از اين رو بايستي كليه زائران اين كاروان از ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب سه‌شنبه دوم مهر براي گرفتن مدارك خود به محل مشخص شده كاروان در ترمينال حجاج فرودگاه مهر آباد مراجعه كنند.
در يكي از نوشته‌هاي اين وبلاگ، مهمترين خبر اين روزهاي خبرگزاري حج با عنوان «زائران حج تمتع ۹۲ حساب‌هاي بانكي خود را چك كنند/ ۹۰۰ هزار تومان واريز شد» درج شده است، در بخشي از اين خبر آمده است: ۹۰۰ هزار تومان از وجوه دريافتي از زائران حج تمتع سال جاري به حساب آنها بازگردانده شده است.
در حال حاضر اين پول بايد وارد حساب همه زائران اعزامي در سال جاري شده باشد، اما در صورتي كه اين پول وارد حساب آنها نشده باشد، با مدير كاروان خود تماس بگيرند، چرا كه ممكن است مشكل بانكي مانع ورود اين پول به حساب برخي از افراد شده باشد.
لازم به ذكر است، قرار است رئيس سازمان حج و زيارت با مسئولان بانك ملي ديدار داشته باشد و پس از بررسي سود سپرده‌هاي زائران چيزي حدود يك ميليون و ۱۰۰ هزار تومان وجه از سوي بانك ملي به زائران بازپس داده شود.
بنا بر اين گزارش، عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://karavan17166.ir مراجعه كنند.




نظرات کاربران