لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست

لبّ لباب عمر حاجی مؤمن «سال حج» اوست

در یکی از پست‌های وبلاگ عطر بقیع می‌خوانیم: حاجی در سال حج، باید به «تخلیه» وجود از زنگار عیب و پلشتی همت بگمارد و در زیارت اسوه‌های راستین حیات، به آن کریمان اقتدا کند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، ابوالقاسم محمدآبادي، مدير دفتر خدمات زيارتي عطر بقيع كرمان با راه‌اندازي وبلاگي ضمن معرفي خدمات زيارتي اين دفتر به ارايه آخرين اطلاعيه‌ها و اخبار مربوط به حج، عمره، عتبات عاليات عراق و سوريه پرداخته است.
اين وبلاگ كه داراي قالبي چشم‌نواز و در عين حال جذاب مي‌باشد، حاوي آخرين اطلاعيه‌هاي حج و زيارت در خصوص ثبت نام حج تمتع و عمره و عتبات عاليات، تاريخ‌هاي اعزام، تاريخ كلاس‌هاي آموزشي، مدارك لازم جهت ثبت نام و اطلاعاتي در مورد اماكن متبركه است.
مؤسسه فرهنگي عمره سعادت، شركت مركزي دفاتر خدمات زيارتي، پايگاه خبري حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري، مركز پزشكي حج و زيارت، دفتر مقام معظم رهبري، دفترحفظ ونشرآثار مقام معظم رهبري، حج و زيارت استان كرمان، نتايج پيش ثبت نام عتبات، چرا شيعه هستم؟ از جمله لينك‌هاي مفيد اين وبلاگ است.
اين وبلاگ توانسته با درج مطالبي به روز و متنوع نظر مخاطبان سايبري به ويژه زائران بهره مند از فضاي اينترنتي را برآورده سازد، چنانكه در پست هايي از اين تارنما شاهد مطالبي ادبي با مضامين مذهبي و مناسبتي هستيم كه ديده‌گان هر مخاطب فضاي مجازي را به خود جلب و مطالعه آن را تشويق مي‌كند.
در يكي از پست‌هاي مطالب اين وبلاگ با عنوان «باز آر؛ با زاري يا بازاري» آمده است: «حاجي مومن» بايد بداند كه مغز ميوه وجود او، لبّ لباب عمر او «سال حج» اوست و نبايد و نبايد و نبايد كه آن را به كمتر از بهشت رضوان الهي معامله كند؛ بلكه در سال حج، به «تخليه» وجود از زنگار عيب و پلشتي همت بگمارد و در زيارت اسوه‌هاي راستين حيات، به آن كريمان اقتدا كند و به «تحليه» و زيور انس با معبود، خود را زينت دهد و معطر كند. و در نسك پر رمز و راز حج در ابعاد فردي، ملي و بين المللي و در عرصه‌هاي عبوديت، وحدت و برائت «تجليه» نمايد و جلوه گاه تجليات حضرت حق گردد؛ و آنگاه اين وجود بي پيرايه و آلايش و گوهر نفس آراسته به اخلاص و ايمان و عمل صالح را تا آخر بازار عمر نگهباني كند، بلكه همه روزه آن را صيقل دهد تا ناب تر، گران‌تر و قيمتي‌تر شود.
بنابر اين گزارش، اين وبلاگ كه از فروردين سال جاري بارگذاري شده است، داراي آرشيو موضوعي حج تمتع، عمره و عتبات عاليات مي‌باشد كه علاقه‌مندان جهت اطلاع از برنامه و زمان بندي سفرهاي زيارتي دفتر عطر بقيع كرمان به آدرس: كرمان، بلوار جانباز (حدفاصل خيابان خورشيد و ميدان عاشورا)، نبش كوچه۵ مراجعه و يا با شماره تلفن و فاكس ۲۷۳۷۷۰۱-۰۳۴۱ در تماس باشند.
بنا بر اين گزارش، عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي توانند به آدرس اينترنتي www.etrebaghi.blogfa.com مراجعه كنند.
يادآور مي شود، سلسله گزارش هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌تواننداينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 41464




مدير حج وبلاگ حج



نظرات کاربران