ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد

ثبت نام از پزشکان وبلاگ نویس حج آغاز شد


مدیر پَایگاه اطلاع رسانی حج با بیان این که بخش پزشکان وبلاگ نویس حج در این پایگاه راه اندازی شده است، اظهار داشت: از این پس پزشکان محترم کاروان ها می توانند وبلاگ های خود را که با موضوع سلامت و بهداشت حج و اطلاعاتی که مرتبط با زائران است از طریق این وبگاه معرفی کنند.

حجت الاسلام روزبه بركت رضايي، مدير پايگاه اطلاع رساني حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در امور حج و زيارت گفت: تاكنون حدود ۶۵۰ وبلاگ در بخش‌هاي روحانيون، مديران كاروان ها، دانشجويان، كاروان‌هاي خارج از كشور و آژانس هاي حج وزيارت شناسايي و در پايگاه اطلاع‌رساني حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت ساماندهي شده است.
وي با تاكيد بر بهره گيري از ضرورت فضاي مجازي و اطلاع رساني دقيق و سريع مسائل بهداشتي و سلامت در حج، تصريح كرد: از اين رو مسير ارتباطي با پزشكان حج در اين پايگاه اينترنتي ايجاد شده است و پزشكان محترم مي توانند وبلاگ هاي تخصصي خود با موضوع حج وزيارت را در اين سامانه ثبت كنند.
بركت رضايي خاطر نشان كرد: همچنين پزشكاني كه موضوع وبلاگ هايشان عمومي است؛ اما در رابطه با حج وزيارت نيز پست هاي را قرار داده اند مي توانند در اين سامانه ثبت كنند.
وي يادآور شد: لينك اين وبلاگ ها در پايگاه بعثه قرار داده، گزارش هايي نيز تهيه و اين وبلاگ ها از طريق پيامك و رسانه ها به عوامل حج و زائران معرفي خواهد شد.
همچنين در آينده نزديك با برگزاري جشنواره وبلاگ نويسان حج، ميز تخصص پزشكان وبلاگ نويس حج وزيارت تشكيل و از پزشكان وبلاگ نويس برتر در اين حوزه تجليل به عمل خواهد آمد.
براي نام نويسي در انجمن وبلاگ نويسان حج اينجا كليك كنيد.




نظرات کاربران