نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت عملیات تروریستی در لبنان را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی طی پیامی با محکوم کردن حمله تروریستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت از علمای جهان اسلام خواست تا با روشنگری و آگاهی بخشی جنایات تکفیری‌های ضد اسلام را افشا نموده و مانع از تداوم اعمال تروریستی شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر در اين پيام مراتب تسليت و همدردي خود را به مردم و دولت لبنان و خانواده شهدا و مجروحين اين عمليات تروريستي اعلام نمودند.
وي افزود: جهان اسلام با خطر فرقه گرايي و اعمال ضد اسلامي سلفي‌ها و عوامل تكفيري مواجه است. هر روز در كشورهاي مختلف اسلامي شاهد اعمال تروريستي و ضد انساني از سوي عوامل استكبار هستيم كه باعث بد نامي اسلام و مسلمانان شده است، لذا بر عموم انديشمندان و علماي جهان اسلام فرض است كه نسبت به اين تهديد بزرگ قاطعانه واكنش نشادن داده و انزجار خود را نسبت به چنين اعمال پليدي اعلام نمايند.
شكي نيست آتشي كه امروز فتنه گرايان با حمايت دشمنان اسلام به ويژه رژيم صهيونيستي بپا كرده اند بزودي دامنگير حاميان آنها نيز خواهد شد.
وي در پايان از درگاه خداوند براي شهداي حادثه تروريستي بيروت به ويژه حجت الاسلام والمسلمين انصاري رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در بيروت علو درجات را خواستار شد.
شايان ذكر است در اثر دو انفجار در منطقه بئرالحسن در الجناح در حومه جنوبي نزديكي سفارت ايران در بيروت، ۲۳ نفر از جمله رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران شهيد شدند كه هويت ۲۰ نفر از آنها شناسايي شده است. در اين دو انفجار بيش از ۱۴۶ نفر نيز زخمي شدند.




نظرات کاربران