حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات

حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات

در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار زائر از شهرهای مختلف جمهوری اسلامی ایران در شهرهای مقدس کاظمین، نجف و کربلا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، هم اينك ۲۵ هزار و ۲۸۹ زائر از شهرهاي مختلف جمهوري اسلامي ايران در شهرهاي مقدس كاظمين، نجف و كربلا حضور دارند.
براساس اين گزارش، امروز امروز ۳۳۱۲ زائر در قالب كاروان‌هاي زميني و هوايي به عتبات عاليات اعزام شدند.
اين گزارش حاكي است، هم اينك ۹۶۷۰ زائر در كربلاي معلي و ۸۹۶۰ زائر در نجف اشرف و ۳۳۴۷ زائر در كاظمين حضور دارند كه مجموع اين آمار به ۲۵ هزار و ۲۸۹ نفر مي‌رسد.
شايان ذكر است، تمامي كاروان‌هاي ايراني در قالب شركت زيارتي و خدماتي ايران با عنوان شمسا اعزام مي‌شوند كه اين زائران هفت روز در عراق حضور دارند كه سه روز آن در شهر نجف، سه روز در كربلا و يك روز را در كاظمين سپري خواهند كرد.
لازم به ذكر است، همزمان با نزديك شدن ايام اربعين حسيني، شاهد افزايش آمار زائران ايراني در كشور عراق هستيم.
گفتني است، هم اينك عاشقان اهل بيت عليهم السلام در سراسر كشور براي حضور در اربعين حسيني برنامه ريزي مي‌كنند تا اين ايام خاص را با پاي پياده به كربلاي معلي و نجف اشرف عازم شوند.
همچنين بعثه مقام معظم رهبري در شهرهاي نجف اشرف و كربلاي معلي، برنامه‌هاي مختلف فرهنگي را برگزار مي‌كند كه سخنراني مبلغان بعثه در حرم اميرالمومنين علي عليه السلام، حرم حضرت سيدالشهدا عليه السلام و حضرت ابالفضل العباس عليه السلام از جمله اين برنامه هاست.


| شناسه مطلب: 41813




كربلا عتبات



نظرات کاربران