مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند

مديران كاروان حج خوزستان هم در فضاي مجازي فعال شدند

اين گزارش شامل معرفي وبلاگ‌هاي مديران و شركت هاي خدمات مسافرت هوايي وگردشگري و زيارتي استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حميد سالم پور، مدير كاروان حج تمتع ۲۰۰۱۲ شهرستان شوشتر از توابع استان خوزستان با راه اندازي وبلاگي، به ارايه آخرين اخبار پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري پرداخته است.
در مطلبي از اين وبلاگ آمده است: روابط عمومي سازمان حج و زيارت طي اطلاعيه اي اعلام كرد: با عنايت به وجود ظرفيت‌هاي خالي در گروه‌هاي عمره اعزامي تا ۱۳۹۲/۱۰/۳۰ در برخي استان‌هاي كشور، دارندگان اسناد عمره مفرده با اولويت ۳۰۱ تا ۴۰۰ مربوط به ثبت‌نام عمومي سال ۱۳۹۰، نيز مي‌توانند نسبت به نام‌نويسي در ظرفيت خالي گروه‌هاي يادشده، اقدام نمايند.
بنابر اين گزارش، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از مطالب اين سايت مي توانند به آدرس www.hajsalempoor90.blogfa.com مراجعه كنند.
كل حج و عمره مشق توحيد است
سعيد رحمانيان، مدير كاروان زيارتي ۲۰۰۰۶ بندر ماهشهر نيز در يكي از پست‌هاي وبلاگ خود در خصوص آمادگي لازم براي حج آورده است: كل حج و عمره مشق توحيد است شايد يكي از اسرار طواف نساء توجه دادن و ياد آوري عشق بزرگتري به نام حب الله است همه عشق‌ها بايد در طول عشق به او باشد نه در عرض آن. يكبار ديگر آيه ۲۴ سوره توبه كه واقعاً كمرشكن و توبيخ آميز است را تامل كن بويژه آخر آيه، كه اگر در قرآن همين يك آيه بود مارا بس بود.
گفتني است، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از مطالب وبلاگ و كسب اطلاع بيشتر از برنامه هاي زيارتي اين كاروان مي توانند به آدرس www.haj-20006.mihanblog.com مراجعه كنند.
هميشه حاجي بماني
محسن دهانزاده، مدير كاروان كوثر پيامبر(ص) اهواز نيز با راه‌اندازي وبلاگي اقدام به انتشار تصاوير، اخبار و اطلاعيه هاي مربوط به موسم حج پرداخته، البته مخاطبان فضاي مجازي با مراجعه به اين سايت هيچگاه ضرر نخواهند كرد، چراكه لينك هاي مفيد و قابل مطالعه آن مي تواند در ارتقاي دانش ديني ايشان مؤثر باشد.
در يكي از پست هاي اين وبلاگ با عنوان « هميشه حاجي بماني » مي خوانيم: گناه آفتي براي آن نورانيت و صفاي باطني است كه در حج پيدا مي شود و اكسيري كه مي تواند آن حال نوراني را نگه دارد " ترك گناه" است. ابليس هميشه در كمين است او دشمن قسم خورده انسان است . غفلت از خدا از آخرت از شيطان از بندگي خويش زمينه نفوذ ابليس است.
يادت نرود گرد و غبار عرفات و مشعر الحرام و مني و قبرستان بقيع بر روي تو نشسته و دست وصورت تو بر كعبه ماليده شده و اشكهاي بسيار در سزمين وحي به يادگار گذاشتي پس آن صفا را حفظ كن.
گفتني است، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از مطالب اين سايت مي توانند به آدرس www.haj20211.blogfa.com مراجعه كنند.
عكس‌هاي عمره دانشجويي ۱۳۹۲ اهواز در اين وبلاگ است
حيات مقدم، مدير كاروان حج ۲۰۰۲۱ اهواز نيز با راه‌اندازي سايتي آخرين اطلاعيه‌هاي سازمان حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري و كاروان‌هاي حج امسال، توصيه‌هاي بهداشتي آموزش مناسك حج براي زائران و اخبار عتبات عاليات را درج كرده است.
اين وبلاگ داراي پيوندهاي مفيد و همچنين آموزش هايي مربوط به سفر، آشنايي با قوانين ومقررات عربستان، آشنايي با اماكن مقدسه مكه، و همچنين تصاوير اختصاصي مربوط به دانشجويان عمره‌گذار در سال جاري است، كه ديدن اين عكس ها خالي از لطف نخواهد بود.
عموم مخاطبان فضاي سايبري جهت بهره مندي از مطالب و تصاوير اين وبلاگ مي توانند به آدرس www.haj20021.blogfa.com مراجعه كنند.
حج مظهر توحيد و كعبه خانه‌ توحيد است
مسعود مينايي، مدير كاروان ۲۰۱۹۹ استان خوزستان نيز در وبلاگ خود آخرين اخبار، دست‌نوشته‌ها و تصاوير مربوط به حج را درج كرده كه بخش قابل توجهي از مطالب اين وبلاگ را اخبار مندرج در خبرگزاري حج تشكيل مي‌دهد.
در يكي از پست‌هاي اين وبلاگ گذري بر كلام رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص حج شده و به نقل از ايشان آمده است: حج مظهر توحيد و كعبه خانه توحيد است. اين‏كه در آيات كريمهٔ مربوط به حج، بارها از ذكر اللَّه سخن رفته، نشانه آن است كه در اين خانه و به بركت آن، بايد هر عامل غيرخدا از صحنهٔ ذهن و عمل مسلمين زدوده شود و بساط انواع شرك از زندگى آنان برچيده شود.
در اين محيط، محور و مركز هر حركتى خداست و طواف و سعى و رمى و وقوف و ديگر شعائراللَّه حج، هر يك به نحوى نمايش انجذاب به «اللَّه» و طرد و نفى و برائت از «انداداللَّه» است. اين است آن «ملت حنيف» ابراهيم (عليه‏السّلام)؛ بت‏ شكن بزرگ و منادى توحيد بر فراز قله تاريخ.
بنابر اين گزارش، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از مطالب اين سايت مي توانند به آدرس www.minaee20199.blogfa.com مراجعه كنند.
بنا بر اين گزارش، زائران بيت الله الحرام استان خراسان مي توانند جهت ديدن تصاوير كاروان خود به آدرس هاي زير مراجعه كنند؛
كاروان حج ۲۰۱۸۶ اهواز به مديريت جاسم كنعاني به آدرس اينترنتي www.karvan20186.mihanblog.com
كاروان حج ۲۰۲۰۰ اهواز به مديريت عبدالامام حويزاوي به آدرس اينترنتي www.karvan20200.blogfa.com
كاروان حج ۲۰۰۲۳ اهواز به مديريت قادر عادلي نسب به آدرس اينترنتي www.haj20023.blogfa.com
كاروان حج ۲۰۰۱۵ بهبهان به مديريت ابوالقاسم مظفري به آدرس اينترنتي www.karevan35193.parsiblog.com
كاروان حج ۲۰۲۲۱ شوشتر به مديريت سيد داود امين زاده آدرس اينترنتي www.aminzadeh20221.blogfa.com
كاروان حج ۲۰۰۱۷ اهواز به مديريت فريدون حسيني زاده آدرس اينترنتي www.karevanhaj.persianblog.ir
كاروان حج ۲۰۰۲۵ اهواز به مديريت محمد دارابي فرد به آدرس اينترنتي www.karavan20025.blogfa.com
كاروان حج ۲۰۰۳۴ دزفول به مديريت محمود زمان به آدرس اينترنتي www.drzaman.blogfa.com
كاروان حج ۲۰۰۱۰دزفول به مديريت بهزاد كارساز به آدرس اينترنتي www.haj20010.mihanblog.com
كاروان حج ۲۰۱۷۱شوش دانيال به مديريت احمد خنيفر به آدرس اينترنتي www.20171.blogfa.com
كاروان حج ۲۰۰۲۶ اهواز به مديريت كاروان هاشم كشاوي به آدرس اينترنتي www.karevanhaj20026.blogfa.com
كاروان حج ۲۰۰۳۳ خرمشهر به مديريت محمدعلي ملحاوي به آدرس اينترنتي www.malhavi20033.blogfa.com
يادآور مي شود، سلسله گزارش هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌تواننداينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران