وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند  وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند  وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
 وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند  وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند  وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند  وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند  وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند

وبلاگ‌هاي فعال حج ايرانيان خارج از كشورمعرفي شدند


اين گزارش شامل معرفي وبلاگ‌هاي مديران و شركت هاي خدمات مسافرت هوايي وگردشگري و زيارتي ايرانيان خارج از كشور است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، شركت خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي و زيارتي پرواز نور كه داراي 33 سال تجربه مديريتي در امور حج تمتع، عمره مفرده، عتبات و .. است، در سراسر جهان به ايرانيان، فارسي زبانان و مسلمانان مقيم در كشورهاي كانادا، امريكا، آلمان، اتريش، انگليس، سوئد، ايتاليا، نروژ، بلژيك و فرانسه خدمات و پكيج هاي متفاوتي را در حج و عمره ارائه مي كند.
اين خدمات شامل ثبت نام، ويزا، بليط هواپيما، هتل، آموزش، همراهي مسافر در طول سفر و كليه خدمات مربوط به حج و عمره مي باشد كه توسط مديران و ليدرهاي با تجربه شركت پرواز نور در كشور محل اقامت ارائه مي شود. علاقه‌مندان در ساير كشور هاي جهان كه تمايل به سفر حج و عمره را دارند مي توانند برنامه ها و شرايط پذيرش را در سايت اين شركت ملاحضه كنند.
بنابر اين گزارش، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از ديگر اخبار، اطلاعيه‌ها، تصاوير، مطالب و برنامه سفرهاي زيارتي اين سايت مي توانند به آدرس www.parvazenoor.com مراجعه كنند. قافله نور نيز خدمات زيارتي به ايرانيان خارج از كشور دارد
حسين كماليان، مدير كاروان قافلة النّور نيز با تجربه چندين ساله در ارائه خدمات در ايام حج تمتع به ايرانيان مقيم خارج از كشور و حجاج غير ايراني از كشورهاي مختلف مانند آلمان، هلند، بلژيك، سوئد، فرانسه، انگلستان، آمريكا، كانادا، پاكستان، استراليا و آفريقاي جنوبي با راه اندازي وب سايت اطلاع رساني آمادگي خود را جهت ارائه خدمات به زائرين خانه خدا اعلام كرده است.
گفتني است، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از مطالب سايت و كسب اطلاع بيشتر از برنامه هاي زيارتي اين كاروان مي توانند به آدرس www.hajnour.com مراجعه كنند.
زائران حج تمتع سال 2009 ميلادي تصاوير خود را بيابند
دفتر خدمات مسافرتي هوايي، جهانگردي و زيارتي مادر نيز در سال 1377 با هدف برگزاري سفرهاي سياحتي، زيارتي و تهيه و تأمين بليط هاي داخلي و خارجي هواپيما و قطار با مديريت عبدالامير خوانساري تاسيس شده كه اين دفتر با تجربه طولاني در امور سفرهـاي زيارتي توانسته است تاكنون صدها كاروان زيارتي به عتبات عاليات (كربلا، نجف و سامرا) در عراق اعزام كند.
اين دفتر خدمات مسافرتي و زيارتي در اهواز با مجـوز رسـمي سازمان حج و زيـارت كـشور به شماره كاروان 48013 پذيـراي ايرانيان مقيم خارج از كشور در ايام حج تمتع سال 2009 ميلادي برابر با 1388 بوده است.
گفتني است، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از مطالب اين سايت مي توانند به آدرس www.mothertours.com مراجعه كنند. دفتر زيارتي هدهد در اعزام حجاج خارج از كشور فعاليت دارد
دفتر زيارتي هدهد با مجوز فعاليت رسمي در طول ساليان و ايام برپائي سفرهاي عمره و در چارچوب مقررات و سهميه هاي تخصيص يافته به دفاتر زيارتي اقدام به جذب زائر و اعزام در قالب كاروان هاي زيارتي به مكه و مدينه نموده است.
تجربه قريب 3 دهه فعاليت در امور عمره و حج اين امكان را براي اين دفتر زيارتي فراهم نموده است تا آموخته ها، تجارب و معارف مربوطه را در حد مقدورات در اختيار زائران و علاقه مندان عزيز قرار دهد. دفتر زيارتي هدهد با كسب مجوز از سازمان حج و زيارت ايران به منظور جذب زائران و حجاج خارج از كشور فعاليت خود را براي حج سال جاري آغاز كرده است.
عموم مخاطبان فضاي سايبري جهت بهره مندي از مطالب و تصاوير سايت اين دفتر خدمات زيارتي كه داراي پيوندهاي مفيد و است، مي توانند به آدرس www.iranhodhod.com مراجعه كنند.
ثبت نام اينترنتي عمره در سايت ياسمين فارس
شركت زيارتي ياسمين فارس به شماره ثبت 3852 و با تجربه بيش از 30 سال در امور حج، عمره و مجري تور هاي زيارتي نيز با راه اندازي سايت و درج اطلاعيه اي آمادگي خود در جهت پذيرش حجاج در سال جاري را اعلام كرده است.
سايت اين شركت داراي لينك هاي مفيدي از جمله آموزش مناسك حج، حديث روز، آيات قرآني، راهنماي زائران، برنامه هاي در حال اجرا، گالري تصاوير و همچنين ثبت قرارداد اينترنتي علاقه‌مندان به سفرهاي زيارتي است.
بنابر اين گزارش، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندي از مطالب اين سايت مي توانند به آدرس www.yasaminfares.ir مراجعه كنند.
بنا بر اين گزارش، ايرانيان مؤمن و متدين مقيم خارج از كشور مي توانند جهت بهره‌مندي از ديگر سايت هاي مرتبط به آدرس هاي اينترنتي زير مراجعه كنند، با اين توضيح كه سايت هاي فعال و قابل دسترسي به عموم علاقه‌مندان معرفي مي شود.
غلامرضا وحيديان اردكان مدير شركت زيارتي ميعاد سير خراسان و سيد محمود طباطبايي يزدي مدير شركت خدمات زيارتي راهيان ميقات سلمان فارسي به آدرس اينترنتي www.haj-mashhad.blogfa.com
كاروان حج 48030 به مديريت سعيد حيدري به آدرس اينترنتي www.fadakkaraj.com
شركت مهزيار داراي خدمات ويژه به زائران داراي اقامت اروپا و آمريكا و كانادا مقيم ايران به آدرس اينترنتي www.mahziyar.ir
كاروان حج 17194 تهران به مديريت مظفر عبدي به آدرس اينترنتي www.karevanehajabdi.blogfa.com
كاروان حج 48033 به مديريت غلامرضا وحيديان به آدرس اينترنتي www.mashhadhaj.ir
دفتر خدمات توريستي، هواپيمايي و زيارتي مارال به آدرس اينترنتي www.maraltours.com
كاروان ليله القدر به آدرس اينترنتي www.haj-laylatolghadr.com
دفتر زيارتي كيتو به مديريت حسين رضاييان به آدرس اينترنتي www.kitoziarati.persianblog.ir
شركت راهيان زيارت ياسر به آدرس اينترنتي www.rahiyaneyaser.blogfa.com
شركت زيارتي راهيان ياسين به آدرس اينترنتي www.yasin.niloblog.com
يادآور مي شود، سلسله گزارش هاي معرفي وبلاگ مديران حج تمتع كشور ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان براي نام نويسي در «انجمن وبلاگ نويسان حج» مي‌توانند اينجا را كليك كنند.
براي مشاهده وبلاگ هاي برگزيده تا اين لحظه نيز اينجا را كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 42709




وبلاگ حج



نظرات کاربران