اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس

اداي احترام افسران عراقي در حرم حضرت عباس

افسران وزارت كشور عراق در اقدامي برآمده از روح ولائي همراه با حب وطن، با حضور در آستان مقدس علوي با امير مومنان پيمان بستند تا در خدمت عراق و فرزندان آن باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، افسران وزارت كشور عراق در اقدامي برآمده از روح ولائي همراه با حب وطن، با حضور در آستان مقدس علوي با امير مومنان پيمان بستند تا در خدمت عراق و فرزندان آن باشند.
بر پايه همين گزارش، ۱۵۰ تن از افسران فارغ التحصيل دوره ۲۳ دانشكده افسري وزارت كشور عراق با حضوردر آستان مقدس علوي با امير مومنان پيمان بستند تا به عراق و فرزندان آن صرف نظر از دين و مذهب خدمت كنند.
در پايان اين مراسم تني چند از اين افسران به آستان مقدس عباسي آمده تا ضمن اداي احترام به مظهر وفاداري و علمدار كربلاء، با فرمانده بزرگ خويش عهد ياري ببندد.
اين گروه از افسران حضور خود در حرم مطهر را به منزله پيماني مقدس با فرمانده بزرگ خويش حضرت عباس عليه السلام توصيف نمودند.
لازم به ذكر است اين گروه از افسران در بدو ورود مورد استقبال هيات روابط عمومي حرم مطهر قرار گرفته و به همراه مسول واحد فرهنگ و تبليغات مراسم زيارت را بجاي آوردند.


| شناسه مطلب: 42917




كربلا حضرت عباس



مطالب مرتبط

نظرات کاربران