جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب

جدیدترین تصاویر از قبر مادر امت در قبرستان ابوطالب

حضرت خدیجه(س) همسر بزرگوار رسول خدا(ص) دختر خو یلد بن عبد الغری بن قُصَی بن کلاب است که در میان مسلمانان به ام المومنین معروف هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، حضرت خديجه سلام الله عليها يكي از چهار زن كامل دنيا، اولين و بهترين همسر رسول خدا (ص) و مادر فاطمه زهرا (س) و طاهر است.
مادر ايشان فاطمه دختر زائده بن أصَم است. آن بانوي بزرگوار سال ۶۸ پيش از هجرت به دنيا آمدند و ۱۵ سال قبل از هجرت با پيامبر (ص) عليها ازدواج نمودند. فرزندان ايشان؛ قاسم، عبدا…، زينب، ام كلثوم، فاطمه و رقيه مي‌باشند.
حضرت خديجه (س) ام المومنين و مادر امت سرانجام پس از سالها مجاهدت در راه اسلام و رسول خدا (ص) در ماه رمضان سال دهم بعثت و پس از سه روز بعد از وفات ابوطالب رحلت كردند.
پيغمبر خدا (ص) ايشان را در «حجون» دفن كرد و خود او را در قبر گذاشت و سال وفات او عام الاحزان (سال اندوه ها) ناميده شده است و خديجه به هنگام وفات ۶۵ سال داشت.
در ادامه جديدترين تصاوير از قبر مطهر آن بانوي بزرگوار را كه متاسفانه جز يك تكه سنگ اثري ازآن نمانده است ببينيد:




نظرات کاربران