تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند

تاکنون ۲۶ زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت شده‌اند

۲۶ زائر ایرانی از آغاز موسم عمره مفرده ۹۳- ۹۲ تا ۲۵ بهمن ماه در مدینه منوره و مکه مکرمه به دلایلی نظیر ایست قلبی، سکته مغزی، خونریزی داخلی و تصادف، فوت شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، ۲۶ زائر ايراني از آغاز موسم عمره مفرده ۹۳- ۹۲ تا ۲۵ بهمن ماه در مدينه منوره و مكه مكرمه به دلايلي نظير ايست قلبي، سكته مغزي، خونريزي داخلي و تصادف، فوت شدند.
براساس اين گزارش، تاكنون ۱۶ نفر از زائران فوتي عمره سال جاري در مكه و ۱۰ از آنها در مدينه منوره دعوت حق را لبيك گفتند.
اين گزارش حاكي است، قلبي، كهولت سن، سابقه بيماري قبلي، فشار خون، استرس بالا و فعاليت زياد در شهرهاي مدينه منوره و مكه مكرمه دلايل اصلي اين مرگ و مير بوده است.
شايان ذكر است، هيئت پزشكي هم اينك به صورت شبانه روزي در شهرهاي مدينه منوره و مكه مكرمه به ارائه خدمات پزشكي به صورت رايگان به زائران عزيز مي‌پردازد و جاي هيچ گونه نگراني در اين خصوص وجود ندارد.
گفتني است، با توجه به برخي مشكلات جسمي و روحي كه براي زائران بوجود مي‌ايد، توصيه مي شود كه افراد هفتاد سال به بالا به اين سفر نروند تا دچار برخي مشكلات قلبي نشوند.


| شناسه مطلب: 43462




سلامت هيئت پزشكي



نظرات کاربران