صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره

صدور بیش از پنج میلیون روادید عمره

وزیر حج عربستان تعداد روادید عمره برای موسم عمره امسال را بیش از پنج میلیون روادید اعلام کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بندر بن محمد حجار وزير حج عربستان اعلام كرد: تعداد رواديد عمره اي كه وزارت حج براي موسم عمره امسال صادر مي‌كند به پنج ميليون و ۲۰۰ هزار رواديد مي‌رسد كه با همكاري دستگاههاي دولتي ذيربط انجام مي‌شود.
وي افزود: پس از موسم عمره، آمادگي‌هاي زودهنگام براي موسم حج ۹۳ در سايه طرحهاي جاري در مناطق مختلف مشاعر مقدسه آغاز مي‌شود.
وي افزود: وزارت حج همچنان به استراتژي خود در خصوص به كارگيري تمام كار مجرب خود براي همراهي با تعداد فراوان حجاجي كه هر سال مناسك حج به جا مي‌آورند، ادامه مي‌دهد.
حجار گفت: طرح عملياتي موسم عمره امسال با موفقيت در حال اجراست و وزارت حج با همكاري ديگر ارگانها وموسسات مختلف براي پايان دادن به پديده تخلف زائران از بازگشت در موعد مقرر در موسم‌هاي عمره و حج تلاش مي‌كند.
وي از نقش تيمهاي ميداني تابع وزارت حج در خلال موسم عمره از جمله راهنمايي زائران گم شده و دريافت شكايتهاي عمره گزاران و تلاش براي حل آن تمجيد كرد.
حجار گفت: وزارت حج بر تمام خدمات ارائه شده به حجاج و عمره گزاران نظارت مي‌كند و كميته‌هاي پيگيري و نظارتي وزارت در موسم عمره هم به فعاليت خود از طريق سامانه الكترونيك با هدف راحتي عمره گزاران ادامه مي‌دهند.
وزير حج عربستان اعلام كرد: وزارت حج تمام شركتهاي عمره را به ارائه خدمات بر اساس فهرست اجرايي خدماتي ملزم كرده و كميته‌هاي پيگيري و نظارتي هم هر گونه كوتاهي يا شكست شركتها وموسسات مجاز عمره را رصد خواهد كرد و عمليات پيگيري و نظارت سبب بهبود ميزان تعهد اين شركتها به ارائه خدمات و كاهش ميزان تخلفات از ابتداي موسم عمره در مقايسه با موسم عمره سال گذشته شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران