همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد

همایش یک روزه مداحان اعزامی به عتبات برگزار شد

همایش یک روزه مداحان با هدف تبیین اهداف و وظایف مدیحه سرایان و ایجاد هماهنگی در سفرهای زیارتی در حوزه تبلیغ در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت در حال برگزاری است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، صبح امروز در همايش مداحان اعزامي به عتبات به تشريح اوضاع كنوني در جهان اسلام پرداخت و با اشاره به رشد اسلام گرايي و گسترش مكتب اهل بيت(ع) بر استفاده از فرصت ها جهت كاهش تنش ها در جهان اسلام و تلاش براي تحكيم وحدت امت اسلامي و پرهيز از تفرقه افكني تاكيد كرد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر، با اشاره به تحركات ضد ديني گروههاي تكفيري در كشورهاي اسلامي افزود: تكفيريها با اعمال تروريستي در كشورهاي اسلامي به فتنه گري مشغولند.
وي خاطرنشان كرد: در چنين شرايطي پيروان اهل بيت(ع) در سراسر جهان بايد با افشاي ماهيت تفرقه افكنان، براي تحكيم صفوف مسلمانان تلاش كنند.
همايش يك روزه مداحان با هدف تبيين اهداف و وظايف مديحه سرايان و ايجاد هماهنگي در سفرهاي زيارتي در حوزه تبليغ در سالن اجتماعات سازمان حج و زيارت در حال برگزاري است.
مشروح خبر اين همايش متعاقباً منتشر مي‌شود.




نظرات کاربران