تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه

تشکیل سه کارگروه فرهنگی در هتل‌های مدینه

دومین جلسه مسئولان فرهنگی هتل ها با حجت الاسلام و المسلمین مشایخی و کارشناسان امور فرهنگی نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، در اين جلسه تشكيل سه كار گروه تصويب شد و اين كارگروه ها شامل فرهنگي و تبليغات با مسئوليت علي اصحابي كارشناس امور اداري و رايانه دفتر فرهنگي، كودك و نوجوان با مسئوليت محمد مبشري مجري و مسئول مراسمات، برنامه هاي فرهنگي با مسئوليت سعيد غضنفري كارشناس فرهنگي دفتر امور فرهنگي نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره مي شود.
حجت‌الاسلام و المسلمين مشايخي مسئول امور فرهنگي بعثه مدينه منوره در اين جلسه با اشاره به لزوم خلاقيت ها و نوآوري ها توسط مسئولين فرهنگي هتل ها گفت: مسئولين فرهنگي بزرگترين كارها را در دست دارند و ارتباط ويژه اي ميتوانند با زائران داشته باشند.
وي افزود: از همه شما مي‌خواهم كه سوژه هاي خبري را از دست ندهيد و حتما زائران نخبه و موفق در رشته هاي علمي و هنري و فرهنگي را رصد كنيد و به جامعه بشناسانيد.
همچنين غضنفري كارشناس امور فرهنگي در اين جلسه اظهار داشت: كارشناسان امور فرهنگي در نقش حامي هادي و ناظر فعاليت هاي مسئولان فرهنگي هتل را مورد دقت قرار مي‌دهند.
وي افزود: ما همه در يك بخش واحد كار مي‌كنيم و نظم را از همديگر انتظار داريم اگر كارها با نظم صحيح و مديريت شايسته اي انجام شود حجم بيشتري از امور فرهنگي پيش خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران