عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند

عمره گزاران زن در دور جاری از مردان پیشی گرفتند

تازه‌ترین آمار زائران در عربستان سعودی نشان می‌دهد که زنان اعزام شده از جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردان از جمعیت آماری بالاتری برخوردارند و در مقابل ۲۰ هزار و ۶۰۴ مرد، ۲۴ هزار و ۴۴۲ زن به سفر عمره مشرف شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مكه مكرمه، هم‌اكنون ۱۰۵ دستگاه اتوبوس در خطوط ۷ گانه مكه مكرمه، كار انتقال زائران به حرم را به عهده دارند، ولي اين تعداد به دليل نزديك بودن هتل‌ها به مسجدالنبي در مدينه فقط ۷ دستگاه در ۲ خط است.
همچنين، تعداد مراكز درماني در مكه با ۹ واحد در مقابل ۴ واحد در مدينه، ايجاب مي‌كند كه عوامل پزشكي بيش‌تري در اين شهر مستقر شود.
تازه‌ترين آمار زائران در عربستان سعودي نشان مي‌دهد كه زنان اعزام شده از جمهوري اسلامي ايران نسبت به مردان از جمعيت آماري بالاتري برخوردارند و در مقابل ۲۰ هزار و ۶۰۴ مرد، ۲۴ هزار و ۴۴۲ زن به سفر عمره مشرف شده‌اند.
همچنين با ورود ۳ هزار و ۶۷۷ زائر در روز ۱۵ فروردين، تعداد كل زائران ورودي تا پانزدهمين روز سال ۹۳ به رقم ۴۳۴ هزار و ۶۷ نفر رسيد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران