درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه

درگذشت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه

یکی از زائران کشورمان، پس از انجام طواف و مراجعه به هتل، در حالی که قصد عزیمت به درمانگاه را داشت، دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مكه مكرمه، اين زائر از شهر كرمان به سرزمين وحي اعزام شده بود و ۵۲ سال سن داشت.
دكتر فاضل شيرخاني، نماينده مركز پزشكي حج در عربستان سعودي با تأييد اين خبر، اعلام كرد: با درگذشت اين زائر، تعداد عمره‌گزاران فوت شده در عمره ۹۳-۹۲ در مكه به ۲۹ نفر رسيده است كه با ۱۶ نفري كه در اين دوره در شهر مدينه منوره دار فاني را وداع گفته‌اند، آمار درگذشتگان به ۴۵ تن مي‌رسد.
زائر كرماني كه اخيراً در مكه مكرمه بدرود حيات گفته است، همراه با همسر و كودك چند ماهه‌اش به اين سفر آمده بود و طبق گفته افراد خانواده‌اش، از بيماري فشار خون رنج مي‌برده است.
همسفران اين زائر، روز پنجشنبه، مراسم يادبودي براي وي در هتل روياالحسن مكه مكرمه برگزار خواهند كرد.
شايان ذكر است، در حال حاضر در مكه مكرمه و مدينه منوره، پزشكان ايراني به صورت شبانه‌روزي به صورت رايگان خدمات پزشكي را به زائران ايراني ارائه مي‌كنند و جاي هيچ‌گونه نگراني جهت سلامت زائران كشورمان وجود ندارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران