استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس

استقبال پرشور دانشجویان از مراسم کمیل در مدینه عکس

مراسم دعای کمیل این هفته توسط نمایندگی بعثه‌ مقام معظم رهبری در مدینه منوره در حالی برگزار شد که اختصاص به دانشجویان عمره گذار داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، دعاي كميل اين هفته در هتل قصرالدخيل با استقبال ويژه دانشجويان عمره گزار در حال و هواي فاطمي برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين شريعتي سخنران اين مراسم به جايگاه اهل بيت (ع) و سفارش پيامبر درباره قرآن كريم پرداخت.وي همچنين با تبيين مسئله شفاعت نه تنها شركي را متوجه شيعه ندانستوبلكه مكتب اهل بيت (ع)را عين اسلام نام محمدي و راستين معرفي كرد.
در ادامه اين مراسم پناهي مداح اهل بيت با ذكر مصيبت و اشاره به شب هفت شهادت حضرت زهرا (س) و نزديكي روز وفات حضرت ام البنين روضه خواني كرد و دعاي كميل را قرائت كرد.
استقبال دانشجويان به حدي بود كه طبقه دوم هتل و لابي نيز مملو از جمعيت بود.


| شناسه مطلب: 44580




مدينه دعاي كميل



نظرات کاربران