روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر

روایتگری در جلسه روحانیان و مداحان عتبات+تصاویر

جلسه توجیهی روحانیان و مداحان کاروانهای زیارتی عتبات عالیات در کربلای معلی با طرح مهم ترین نکات درباره فلسفه قیام عاشورا و نحوه بیان آن برای زائران همراه شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، جلسه توجيهي روحانيون و مداحان كاروانهاي زيارتي عتبات عاليات در سالن اجتماعات دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در هتل جوهره كربلاي معلي برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام سرچاهي راوي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا به بيان نكات مورد نياز درباره ذكر مناقب و مصائب امام حسين (ع) براي زائران پرداخت و از روحانيان و مداحان خواست در بيان اين نكات دقت كنند.
در اين يادآوري كه همراه استفاده از نرم افزار پاورپوينت و استفاده از پروژكتور و ارسال تصوير بر روي پرده انجام شد، مراحل عزيمت كاروان حضرت سيدالشهدا (ع) از مكه به سمت كربلا و برپايي خيمه هاي آن حضرت و نيز حوادثي كه از روز نخست تا دهم ماه محرم به وقوع پيوست شرح داده شد.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين رضوي، مسؤول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره به حديثي از امام علي (ع) درباره افسوس و پشيماني حاصل از ضايع كردن فرصت ها، به بيان نكات مورد نياز روحانيان و مداحان كاروانها و طرح مسائلي كه توجه به آنها ضروري است، پرداخت.




نظرات کاربران