آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی

آخرین آمار از ورود عمره گزاران به سرزمین وحی

منابع رسمی عربستان آخرین آمار ورود عمره گزاران به سرزمین وحی از ابتدای موسم عمره را اعلام کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از رسانه‌هاي عربستان، وزارت حج عربستان آمار رسمي ورود عمره گزاران از ابتداي موسم عمره تا ششم ماه جاري قمري (جمادي الثاني) را اعلام كرد.
بر اين اساس، از ابتداي موسم عمره تا ساعت ۲۴ روز ششم جمادي الثاني سال ۱۴۳۵ قمري، تعداد كل عمره گزاران به سه ميليون و ۳۶۲ هزار و ۱۰۵ نفر رسيده است.
البيجاوي يك مقام وزارت حج عربستان، تعداد رواديد صادره براي عمره از ابتداي موسم را بيش از سه ميليون و ۸۳۴ هزار رواديد اعلام كرده است.
اين مقام وزارت حج عربستان اعلام كرد: تعداد رواديد صادره عمره در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹۰۰ هزار رواديد افزايش يافته است.
خبر ديگر اينكه وزارت حج عربستان از آغاز اجراي برنامه الكترونيك براي پيگيري ورود و خروج عمره گزاران خبر داده است.




نظرات کاربران