ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان

ایستگاه های فرهنگی و هدیه‌های کودکان

از برنامه‌های فرهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره مجموعه مراسم ها و ایستگاهای فرهنگی است که در طول روز برای کودکان و جوانان و بزرگسالان زائر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، در كنار زيارات زائران ايراني و استفاده از فضاي معنوي يكي از دغدغه هاي هميشگي مادران و پدران زائر پر كردن اوقات فراغت كودكانشان است.
به همين منظور و در راستاي اهداف فرهنگي ايستگاههاي مختلفي براي كودكاني كه تشرف به سرزمين وحي داشته اند تدارك ديده سشده است. ايستگاه نقاسي شعر و خاطره و ... كودكان با شركت در اين برنامه ها و ايستگا ه ها ضمن پر كردن مفيد اوقاغ فراغتشان هديه هايي را نيز درياف مي كنند. مسير تهيه اين هديه ها و تقسيم آنها توسط امور فرهنگي تا رسيدن به دست زائران كوچك در مدينه را به تصوير كشيده ايم.




نظرات کاربران