شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت

شبکه انتقال زائران در مسیر مسجدالحرام روی اینترنت

شبکه انتقال زائران ایرانی در مسیر مسجدالحرام از سوی واحد حمل و نقل زائران کشورمان در مکه روی اینترنت قرار گرفت تا آنان قبل و حین سفر بتوانند از نحوه خدمت‌رسانی و مسیرهای تعیین شده بین هتل‌ها و بیت‌الله الحرام مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مكه مكرمه، اغلب زائران ايراني به دليل كوتاهي زمان حضور در مكه، براي عزيمت به حرم در روز نخست اقامت در اين شهر نوراني و در دفعات اول تشرف به مسجدالحرام، احساس نگراني مي‌كنند؛ در حالي كه طراحي و برنامه‌ريزي خطوط اتوبوس‌راني به گونه‌اي است كه جاي هيچ دغدغه‌اي براي زائران نخواهد گذاشت.
با اين حال، رفت و آمد با خطوط مختلف به پاركينگ‌هاي اطراف مسجدالحرام و بازگشت به هتل محل اقامت زائران، ممكن است با اشتباهاتي همراه باشد كه واحد حمل و نقل زائران در مكه، براي پرهيز از بروز اشتباه و سرگرداني عمره‌گزاران، نقشه عمليات حمل و نقل درون‌شهري خود را روي وب قرار داده است.
اين نقشه هوايي كه پيش‌تر از طريق وبلاگ اين واحد در معرض ديد مخاطبان اينترنت قرار داشت، به زودي روي يك سايت ويژه نيز قرار خواهد گرفت.
با اين وصف، وضعيت شبكه حمل و نقل در مسيرهاي منتهي به مسجدالحرام، ايستگاه‌هاي مترو، تونل‌هاي شهر و جاده‌هاي اطراف حرم در نشاني naghlomreh.blogfa.com موجود است و قابليت بزرگ‌نمايي نيز دارد.
يادآور مي‌شود، بيش‌تر زائران كشورمان در منطقه عزيزيه، قشله، اجياد، معابده و طريق طائف اقامت دارند و در تمام ساعات شبانه‌روز با خطوط مختلف اتوبوس‌راني به مسجدالحرام مشرف مي‌شوند.




نظرات کاربران