نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر

نماز وحدت اهل سنت وشیعه در میقات‌ مدینه تصاویر

ایرانیان زائر با حضور در میقات مدینه منوره در فضای معنوی همزمان با وقت اذان مغرب در صفوف به هم پیوسته همراه با برادران اهل سنت اقامه نماز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره مسجد شجره هر روز از ساعت ۱۶ تا دقايقي پس از نماز عشاء ميزبان زائران ايراني است. زائراني كه ۱ساعت پيش از حضور در ميقات مدينه منوره با چشماني اشك بار با مدينه وداع گفته اند و با رسول مكرم اسلام پيمان بسته اند و مي‌آيند تا از اين ميقات با جامه سپيد و لبيك گويان به ديدار خانه معبود بروند.
و اما در كنار حلقه‌هاي قرآني مسجد شجره كه به همت امور فرهنگي نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره برگزار مي‌شود و ايرانيان زائر به تلاوت كلام الله مي‌پردازند نماز مغرب به امامت اهل سنت در صفوف به هم پيوسته در اين مسجد و با حضور پرتعداد ايرانيان برگزار مي‌شود.
پس از آن نيز نماز جماعت عشا به امامت روحانيون مسئول در بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره در حيات مسجد اقامه مي‌شود و دل زائران در كنار قرآن و نماز زلال‌تر به سمت كعبه روانه مي‌شود.


| شناسه مطلب: 44648




شجره نماز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران