اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع

اعزام ۴۰ کاروان از اصفهان به حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه ۴۰ کاروان از اصفهان در سال جاری به حج تمتع اعزام می‌شوند، تصریح کرد: ۲۲ کاروان مدینه قبل و ۱۸ کاروان مدینه بعد هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مدير حج و زيارت استان اصفهان گفت: ۳۵۰ كاروان عمره از استان اصفهان به مكه اعزام شده اند كه بقيه كاروان‌ها تا تيرماه جاري اعزام مي‌شوند.
غلامعلي زاهدي به سهميه ۸۰ هزار نفري عمره اشاره و اظهار كرد: ۵۶۰ كاروان اعزام به عمره از استان اصفهان در نظر گرفته شده است كه تا پنجم تير ماه جاري ادامه دارد.
وي با بيان اينكه ۳۵۰ كاروان تا كنون به عمره اعزام شده است، افزود: بقيه كاروان‌هاي عمره طي دو ماه آينده به مكه مشرف مي‌شوند.
مدير حج و زيارت استان اصفهان با بيان اينكه ۴۰ كاروان از اصفهان در سال جاري به حج تمتع اعزام مي‌شوند، تصريح كرد: ۲۲ كاروان مدينه قبل و ۱۸ كاروان مدينه بعد هستند.
وي با تاكيد به اينكه ظرفيت افراد اعزامي تكميل شده است، گفت: ۱۲ جلسه آموزشي براي هر كاروان برگزار مي‌شود كه آخر اين ماه انجام و معافيت حج تمتع آغاز مي‌شود.
زاهدي اضافه كرد: شهريور ماه جاري اعزام حج تمتع از استان اصفهان انجام مي‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران