رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه

رقابت تراکتورسازان با تیم عربستانی در حوالی مکه

تیم فوتبال تراکتورسازی که در سال ۹۲-۹۱ نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشورمان شده بود، امروز در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در شهر ورزشی ملک عبدالعزیز در ۱۲ کیلومتری مسجدالحرام به مصاف تیم الاتحاد عربستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج به مكه مكرمه، قرمزپوشان تبريزي كه در هتل ماريوت شهر جده به سر مي‌برند، پس از چند نوبت تمرين، امروز عازم استاديوم ملك عبدالعزيز مي‌شوند تا براي به دست آوردن مقام دومي در ميان همگروهان خود مسابقه دهند.
تيم فوتبال تراكتورسازي كه در ليگ اخير كشورمان با ۵۳ امتياز به مقامي بهتر از پنجمي دست نيافت، در ليگ برتر سال گذشته، نايب قهرماني را از آن خود كرده بود.
اعضاي اين تيم ورزشي، پس از مسابقه امشب كه در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه به وقت محلي و ۲۲ به وقت ايران برگزار مي‌شود، پس از پوشيدن لباس احرام، راهي مسجدالحرام مي‌شوند تا اعمال عمره به‌جاي بگزارند. گفته مي‌شود كه قرار است قرمزپوشان تبريزي، پس از انجام اعمال عمره در هتل «ميدان» مكه مكرمه مستقر شوند.
شهر ورزشي ملك عبدالعزيز در ۱۲ كيلومتري مسجدالحرام واقع است و به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده كه مربيان و بازيكنان غيرمسلمان بدون ورود به شهر مقدس مكه مكرمه بتوانند در استاديوم‌ها و سالن‌هاي ورزشي اين مجموعه به رقابت بپردازند.


| شناسه مطلب: 44692




مكه



نظرات کاربران