درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج

درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج

رییس سازمان حج و زیارت از ارسال مجدد نامه به وزارت حج عربستان مبنی بر درخواست افزایش دو هزار نفری سهمیه جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رييس سازمان حج و زيارت از ارسال مجدد نامه به وزارت حج عربستان مبني بر درخواست افزايش دو هزار نفري سهميه جمهوري اسلامي ايران در حج تمتع امسال خبر داد.
مهندس اوحدي افزود: پيشتر در نامه اي تقاضاي افزايش سهميه ايران در حج آينده را كرده بوديم و در نامه جديد نيز مجددا اين درخواست را مطرح كرديم.
رييس سازمان حج و زيارت ابراز اميدواري كرد در صورت مساعدت وزارت حج عربستان سهميه ايران در حج سال ۹۳ حدود دو هزار نفر افزايش يابد.
اوحدي يادآور شد: هم اكنون سهميه ايران در حج ۹۳ مانند سال گذشته حدود ۶۴ هزار نفر است و هيچ تغييري نسبت به سال قبل نكرده است.
به گفته رييس سازمان حج و زيارت در حال حاضر يك ميليون و ۵۰۰ هزار نفر در صف انتظار تشرف به حج تمتع و شش ميليون و ۵۰۰ هزار نفر در نوبت انتظار تشرف به عمره مفرده قرار دارند.
طبق اعلام سازمان حج و زيارت هزينه سفر به حج سال ۱۳۹۳ هفت ميليون و ۷۰۰ تا ۱۰ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان است كه در دو قسط از زائران دريافت مي‌شود.
قسط اول اسفند ماه سال گذشته به مبلغ پنج ميليون تومان از زائران دريافت شده و زمان پرداخت قسط دوم نيز هفته اول ارديبهشت ماه امسال است.
مبلغ قسط دوم مابه التفاوت قسط اول با گروه قيمتي كاروان انتخابي است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران