سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان

سخنران بعثه‌ در کربلا عنوان کرد:سه رویکرد جدی دشمن برای مقابله با مسلمانان

انزوای اهل بیت (ع)، رواج فساد و فحشا در جامعه اسلامی و انکار وحی و نبوت سه رویکرد جدی دشمن بوده که برای مقابله با مسلمانان از آنها بهره برده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، حجت الاسلام ابراهيمي در مراسم سخنراني و عزاداري بعثه مقام معظم رهبري كه صحن حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسين (ع) برگزار شد از تلاش دشمنان براي مقابله با مسلمانان پرده برداشت و گفت: ميراث پيامبر اكرم (ص) قرآن و عترت است و مسلمانان براي رستگاري بايد به اين دو متمسك شوند.
وي انزواي اهل بيت (ع)، رواج فساد و فحشا در جامعه اسلامي و انكار وحي و نبوت را سه رويكرد جدي دشمن براي مقابله به اسلام عنوان و اظهار كرد: پس از رحلت پيامبر اكرم (ص)، دشمن با منع ا حاديث نبوي، شخصيت پردازي در كنار امام علي (ع)، ممنوعيت نقل فضايل امام علي (ع)، رواج احاديث دروغ در مدح ديگران و دستور جسارت به امام علي (ع) سعي در منزوي كردن اهل بيت (ع) داشتند.
سخنران نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با بيان اينكه دشمن با رواج فساد و فحشا در جامعه اسلامي و با انكار وحي و نبوت تير آخر را بر پيكره اسلام زدند كه اگر قيام امام حسين (ع) نبود امروز اسمي از دين شنيده نمي‌شد، افزود: اينجا بود كه امام حسين (ع) در پاسخ به مروان بن حكم فرمود «بايد فاتحه اسلام خوانده شود زماني كه امت اسلام به زمامداري مثل «يزيد» مبتلا گردد».
امام حسين (ع) به هنگام دعوت به بيعت با يزيد، خطاب به فرماندار مدينه فرمود: فرماندار مدينه بدان كه! ما خاندان نبوت، مركز رسالت، و خانه‌مان فرودگاه فرشتگان و محل فرود آمدن رحمت الهي است. ولي يزيد فردي است شرابخوار و جنايتكار و فاسق و فردي مثل من، هرگز به امثال او بيعت نمي‌كند.




نظرات کاربران