نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی

نظارت سختگیرانه حمل‌ونقل به شرکت‌های اتوبوسرانی

مسئول ستاد حمل و نقل مکه مکرمه گفت: با کوچک‌ترین مشکلی با رانندگان و شرکت‌هایی که قرارداد همکاری با ستاد عملیات عمره در مکه دارند، برخورد می‌کنیم؛ چرا که شکایت زائران موجب کاهش رضایت‌مندی هموطنانمان از این بخش خواهد شد.

رضا ضياييان، مسئول ستاد حمل و نقل مكه مكرمه در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج گفت: با كوچك‌ترين مشكلي با رانندگان و شركت‌هايي كه قرارداد همكاري با ستاد عمليات عمره در مكه دارند، برخورد مي‌كنيم؛ چرا كه شكايت زائران موجب كاهش رضايت‌مندي هموطنانمان از اين بخش خواهد شد.
وي ادامه داد: عمدتاً گلايه‌ها از خروجي كاروان‌ها از مكه به سمت جده است، اما ما درصدديم با رصد كردن تمام مراحل خدمات رساني در ۳ بخشي كه به عهده ستاد حمل و نقل مكه است، جاي هيچ شكايتي را باقي نگذاريم.
ضياييان اين سه بخش را انتقال زائران از ايستگاه حرمين شريفين (در مسير مدينه منوره به مكه مكرمه)، جابه‌جايي زائران از هتل‌ها به مسجدالحرام و بالعكس و انتقال آنان از مكه به فرودگاه جده در زمان خروجي دانست و اظهار داشت: برخورد نامناسب و ناشايست با مدير كاروان و زائران، استفاده از موسيقي در زمان حركت و سرعت غيرمجاز، خط قرمزهاي ستاد حمل و نقل است و در اين باره به شركت‌هاي حمل و نقلي كه با ما قرارداد دارند، تذكرات لازم را داده‌ايم.
وي افزود: از شركت‌هاي حمل و نقل، سه انتظار داريم كه متناسب با خطاي رانندگان و شكايت زائران اين انتظارات برآورده خواهد شد. با ارزيابي مدير و انعكاس او به ستاد، رانندگان يا عوض مي‌شوند، يا با آنها از سوي شركت برخورد توبيخي صورت مي‌گيرد و يا از شركت اخراج مي‌شوند كه در مواقع حاد، نوعاً اتوبوس احتياط به جاي اتوبوس اصلي، زائران را به مقصد خواهد رساند.
مسئول ستاد حمل و نقل مكه با بيان اينكه به ازاي هر ۱۰ اتوبوس، يك اتوبوس احتياط در مسير مدينه به مكه وجود دارد، گفت: به‌كارگيري اين اتوبوس‌ها، بهترين اهرم و ابزار براي برخورد با رانندگان است و در اين كار، گذشتي در كار نيست؛ چرا كه رضايت زائران در اولويت فعاليت ستاد حمل و نقل است.
ضياييان در پايان از طراحي نرم‌افزاري خبر داد كه طبق آن مي‌شود ارزيابي روزانه ستاد حمل و نقل از رضايت‌مندي مديران كاروان‌ها در تمام ۳ بخش اين ستاد را جمع‌آوري كرد.
هم‌اكنون شركت‌هاي رواحل‌المشاعر، النقل الجماعي و ام‌القري، بيش‌ترين خدمات را به زائران ايراني ارائه مي‌دهند.


| شناسه مطلب: 44719




حمل و نقل مكه



نظرات کاربران