واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره

واکنش به شایعه تاثیر کورونا بر موسم عمره

امیر مکه مکرمه و رئیس کمیته مرکزی حج عربستان اعلام کرد موسم عمره امسال عاری از ویروس کورونا است و حال همه عمره گزاران اطمینان بخش است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، امير مكه مكرمه و رئيس كميته مركزي حج عربستان اعلام كرد موسم عمره امسال عاري از ويروس كورونا است و حال همه عمره گزاران اطمينان بخش است.
مشعل بن عبدالله شايعه افزايش شيوع ويروس كورونا در شهرها و استانهاي منطقه مكه مكرمه را تكذيب كرد و به عكاظ گفت مكه مكرمه، طايف و القنفذه از هرگونه ابتلا به ويروس كورونا عاري است.
وي همچنين از بهبود يافتن موارد ابتلا به ويروس كورونا در جده خبر داد و گفت در بازديدهاي ميداني براي بررسي وضع بهداشتي كه وضع اطمينان بخشي است، شايعات موجود سبب افزايش نگراني مردم شده است و اميدواريم هيچ كس به اين شايعات توجه نكند و جاي هيچ گونه نگراني نيست.
امير مكه برخي از پايگاههاي اجتماعي را به شايعه پراكني درباره ويروس كورونا در عربستان متهم كرد و درباره تاثير كورونا بر موسم عمره و عمره گزاران به ويژه با توجه به اينكه رسانه‌هاي جهاني به انتشار خبرهاي بيشتري درباره اين ويروس مي‌پردازند، گفت موسم عمره با موفقيت چشمگيري به پيش مي‌رود و تا كنون هيچ موردي از كورونا در ميان عمره گزاران مشاهده نشده و اوضاع عمره گزاران اطمينان بخش است.
مشعل بن عبدالله از كادر پزشكي در شهرك پزشكي ملك عبدالله تمجيد كرد.
رسانه‌هاي عربستان از مرگ يك فرد ديگر براثر كورونا و افزايش قربانيان به ۷۰ نفر خبر داده اند.




نظرات کاربران