بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها

بازار داغ عکس یادگاری در بین الحرمین و تفاوت قیمت‌ها

زائرانی که برای زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) وارد بین الحرمین می‌شوند، محال است در این وادی عشق و ایثار، عکسی یادگاری با نمای دو حرم نگیرند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، محمد عكاس عراقي است كه به خوبي فارسي را صحبت مي‌كند؛ مي‌گويد مدتي در ايران زندگي كرده و هنوز هم برخي از بستگانش در ايران به سر مي‌برند و او و خانواده اش براي زندگي به كشور خود بازگشته اند.
وي كه از راه عكاسي امرار معاش مي‌كند، بيشتر وقتش را در بين الحرمين است چراكه اينجا زائران اباعبدالله الحسين (ع) علاقه بسياري به گرفتن عكس يادگاري با نماي حرم مطهر امام حسين (ع) و نيز نماي حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) دارند.
تصاوير گرفته شده از سوي اين عكاس جوان و ساير عكاساني كه در بين الحرمين پرسه مي‌زنند و البته تعداد آنها هم كم نيست در اندازه ۲۰×۳۰ و مبلغ ۲۵۰۰ تومان است كه نيم ساعته چاپ مي‌شوند؛ عكس‌ها در هر اندازه اي كه زائر درخواست كند نيز چاپ مي‌شود.
به زائر مي‌گويد برو زيارت تا نيم ساعت ديگر، عكست آماده است؛ اما اين نكته را هم مي‌گويد كه به بركت پيشرفت تكنولوژي و مجهز شدن گوشي‌هاي همراه به دوربين‌هاي پيشرفته، بيشتر زائران از خود و دوستانشان عكس يادگاري مي‌گيرند.
وقتي از او مي‌پرسم كه اين پيشرفت تكنولوژي سبب كسادي بازارش نشده است، خدا را شكر مي‌كند و مي‌گويد كه روزي رسان خدا است و از اين بابت هيچ نگراني ندارد.
شما هم به خيل زائراني بپيونديد كه پس از زيارت حرم مطهر امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)، ترجيح مي‌دهند عكسي يادگاري در بين الحرمين بگيرند.
تصاوير زير را ببينيد ...


| شناسه مطلب: 44733




كربلا عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران