زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر

زمزمه عارفانه دعای کمیل و ندبه در خیمه‌گاه تصاویر

زائران ایرانی مشرف شده به کربلای معلی، با قرائت عاشقانه و عارفانه دعای کمیل و ندبه معنویت خیمه گاه حسینی را دو چندان کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، خيمه‌گاه امام حسين (ع) در شب و صبح جمعه شاهد حضور پرشور زائران كشورمان بود كه با قرائت عاشقانه و عارفانه دعاي كميل و دعاي ندبه، ظهور منجي عالم بشريت را از خداوند متعال خواستار شدند.
حجت الاسلام حسين ابراهيمي، سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در هر دو مراسم درباره فضيلت دعا، توبه و استغاثه در شب و روز جمعه به درگاه الهي گفت: دعا مكتب انسان‌سازي است؛ دعايي كه به بركت ائمه اطهار (ع) به ما رسيده ذخيره هاي ارزشمندي است كه در هيچ مكتب و مذهبي يافت نمي‌شود.
وي با بيان اينكه دعاي ندبه و دعاي كميل اعجاز اهل بيت (ع) و اوج عشق بازي امامان معصوم (ع) با خداوند متعال است، بر دانستن قدر دعا و راز و نياز به درگاه باريتعالي تأكيد كرد و افزود: كوچك‌ترين نتيجه دعا استجابت خواسته انسان است.
امام جمعه شهرستان انار با اشاره به اين سخن علامه طباطبايي (ره) كه خداوند روز قيامت در مقابل دعاهايي كه مستجاب نكرده آنقدر ثواب مي دهد كه دعا كننده آرزو مي‌كند اي كاش هيچ كدام از دعاهايش برآورده نمي‌شد، تصريح كرد: دعايي نداريم كه مستجاب نشود.
وي ادامه داد: خداوند متعال مهربان‌تر از هفتاد پدر و مادر مهربان است، نياز بنده را براساس مصلحت او پاسخ مي‌دهد؛ با خداوند راز و نياز كنيم و همواره از او بخواهيم دعاهايمان به وقت خود متسجاب شود.




نظرات کاربران